Violetta Kopińska
4 artykuły w 3 czasopismach
-
Edukacja dla wspólnoty? : krytyczna analiza podstaw programowych kształcenia ogólnego Opublikowano w: Forum Oświatowe 2016 / Tom 28 / Numer 1(55) / s. 11 - 322016CZYSTY TEKST
Violetta Kopińska, Hanna Solarczyk-Szwec, Edukacja dla wspólnoty? : krytyczna analiza podstaw programowych kształcenia ogólnego , Forum Oświatowe, 2016 / Tom 28 / Numer 1(55), s. 11 - 32
BIBTEX@Article{ authors = "Violetta Kopińska, Hanna Solarczyk-Szwec", title = "Edukacja dla wspólnoty? : krytyczna analiza podstaw programowych kształcenia ogólnego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2016 / Tom 28 / Numer 1(55)", pages = "11 - 32" }
-
Settlement Type and Educational Effectiveness of Polish Schools on the Example of the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship Opublikowano w: Bulletin of Geography. Socio-Economic Series 2019 / Numer 43 / s. 45 - 552019CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Violetta Kopińska, Iwona Murawska, Beata Przyborowska, Settlement Type and Educational Effectiveness of Polish Schools on the Example of the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship, Bulletin of Geography. Socio-Economic Series, 2019 / Numer 43, s. 45 - 55
BIBTEX@Article{ authors = "Piotr Błajet, Violetta Kopińska, Iwona Murawska, Beata Przyborowska", title = "Settlement Type and Educational Effectiveness of Polish Schools on the Example of the Kujawsko-Pomorskie Voivodeship", journal = "Bulletin of Geography. Socio-Economic Series", issue = "2019 / Numer 43", pages = "45 - 55" }
-
Demokratyczna szkoła z perspektywy toruńskich gimnazjalistów - definicje, oceny, postulaty Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 2 (50) / s. 79 - 962010CZYSTY TEKST
Violetta Kopińska, Demokratyczna szkoła z perspektywy toruńskich gimnazjalistów - definicje, oceny, postulaty , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 2 (50), s. 79 - 96
BIBTEX@Article{ authors = "Violetta Kopińska", title = "Demokratyczna szkoła z perspektywy toruńskich gimnazjalistów - definicje, oceny, postulaty ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 2 (50)", pages = "79 - 96" }
-
Patriotyzm w edukacji szkolnej : założenia podstaw programowych kształcenia ogólnego Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 1 (77) / s. 93 - 1092017CZYSTY TEKST
Violetta Kopińska, Kinga Majchrzak, Agata Szwech, Patriotyzm w edukacji szkolnej : założenia podstaw programowych kształcenia ogólnego, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 93 - 109
BIBTEX@Article{ authors = "Violetta Kopińska, Kinga Majchrzak, Agata Szwech", title = "Patriotyzm w edukacji szkolnej : założenia podstaw programowych kształcenia ogólnego", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "93 - 109" }