Piotr Błajet
7 artykuły w 3 czasopismach
-
"Foresight" w edukacji, czyli jak przyszłość określa teraźniejszość Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 2 (54) / s. 33 - 452011CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, "Foresight" w edukacji, czyli jak przyszłość określa teraźniejszość , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 33 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet", title = ""Foresight" w edukacji, czyli jak przyszłość określa teraźniejszość ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "33 - 45" }
-
Trzecia kultura - inspiracje dla pedagogiki Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 3 (51) / s. 39 - 492010CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Trzecia kultura - inspiracje dla pedagogiki , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 3 (51), s. 39 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet", title = "Trzecia kultura - inspiracje dla pedagogiki ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 3 (51)", pages = "39 - 49" }
-
What Can "Integral" Mean in Education? Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2012 / Numer 6 / s. 66 - 802012CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Beata Przyborowska, What Can "Integral" Mean in Education?, Kultura i Edukacja, 2012 / Numer 6, s. 66 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet, Beata Przyborowska", title = "What Can "Integral" Mean in Education?", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2012 / Numer 6", pages = "66 - 80" }
-
Pop-zdrowie nastolatka Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2002 / Numer 2 (18) / s. 115 - 1272002CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Pop-zdrowie nastolatka , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 115 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet", title = "Pop-zdrowie nastolatka ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "115 - 127" }
-
Odkrywanie święta w codzienności Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 155 - 1692003CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Odkrywanie święta w codzienności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 155 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet", title = "Odkrywanie święta w codzienności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "155 - 169" }
-
"Jak być uczonym", Michał Heller, Kraków 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2009 / Numer 3 / s. 184 - 1872009CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Michał Heller, "Jak być uczonym", Michał Heller, Kraków 2009 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2009 / Numer 3, s. 184 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet, Michał Heller", title = ""Jak być uczonym", Michał Heller, Kraków 2009 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2009 / Numer 3", pages = "184 - 187" }
-
O niedocenionej mądrości triady Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 1(44) / s. 185 - 1902011CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska, O niedocenionej mądrości triady , Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 1(44), s. 185 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet, Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska", title = "O niedocenionej mądrości triady ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 1(44)", pages = "185 - 190" }