Krystyna Duraj-Nowakowa
53 artykuły w 11 czasopismach
-
Wprowadzenie Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2006 / Tom 16 / s. 9 - 162006CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Wprowadzenie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Wprowadzenie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "9 - 16" }
-
2009CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Wychowawca i opiekun rozumny , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 3-4 (44-45), s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Wychowawca i opiekun rozumny ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 3-4 (44-45)", pages = "9 - 24" }
-
Założenia wielostronnego integrowania wczesnej edukacji Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2012 / Tom 1 (51) / s. 11 - 242012CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Założenia wielostronnego integrowania wczesnej edukacji , Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Założenia wielostronnego integrowania wczesnej edukacji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "11 - 24" }
-
Fenomenologiczne rozumienie problematyki pedagogicznej : szkic tej alternatywy Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2006 / Tom 3-4 (32-33) / s. 12 - 202006CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Fenomenologiczne rozumienie problematyki pedagogicznej : szkic tej alternatywy , Nauczyciel i Szkoła, 2006 / Tom 3-4 (32-33), s. 12 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Fenomenologiczne rozumienie problematyki pedagogicznej : szkic tej alternatywy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2006 / Tom 3-4 (32-33)", pages = "12 - 20" }
-
Why is it Worth it? : Why Should we Return to the Issues of Sources and Approaches in Pedagogy? Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 17 / s. 15 - 262018CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Why is it Worth it? : Why Should we Return to the Issues of Sources and Approaches in Pedagogy? , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 17, s. 15 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Why is it Worth it? : Why Should we Return to the Issues of Sources and Approaches in Pedagogy? ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 17", pages = "15 - 26" }
-
Indywidualizm współczesnych autorów Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 16 / s. 15 - 292018CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Indywidualizm współczesnych autorów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 15 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Indywidualizm współczesnych autorów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "15 - 29" }
-
Model w badaniach naukowych : wizja całościowa Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 1-2 (46-47) / s. 17 - 252010CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Model w badaniach naukowych : wizja całościowa , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 17 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Model w badaniach naukowych : wizja całościowa ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "17 - 25" }
-
Poznawanie językowego obrazu świata i ludzi Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 13 / s. 17 - 272016CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Poznawanie językowego obrazu świata i ludzi, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 13, s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Poznawanie językowego obrazu świata i ludzi", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 13", pages = "17 - 27" }
-
Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 15 / s. 18 - 262017CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 18 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Współtworzenie wiedzy między ewolucją a rewolucją epistemologii pedagogicznej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "18 - 26" }
-
Myślenie dyskursywne a intuicyjne w integrowaniu procesów edukacji Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2006 / Tom 16 / s. 19 - 352006CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Myślenie dyskursywne a intuicyjne w integrowaniu procesów edukacji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 19 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Myślenie dyskursywne a intuicyjne w integrowaniu procesów edukacji", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "19 - 35" }
-
Perspektywy aplikacji etnometodologii w naukach pedagogicznych: szkic Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2005 / Tom 15 / s. 21 - 322005CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Perspektywy aplikacji etnometodologii w naukach pedagogicznych: szkic, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2005 / Tom 15, s. 21 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Perspektywy aplikacji etnometodologii w naukach pedagogicznych: szkic", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2005 / Tom 15", pages = "21 - 32" }
-
Metodologia doktryny kształcenia nauczycieli Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1998 / Tom 2 (5) / s. 29 - 331998CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Metodologia doktryny kształcenia nauczycieli , Nauczyciel i Szkoła, 1998 / Tom 2 (5), s. 29 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Metodologia doktryny kształcenia nauczycieli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1998 / Tom 2 (5)", pages = "29 - 33" }
-
Metodologia systemowa jako oferta dla współczesnej pedagogiki Opublikowano w: Kultura i Edukacja 1995 / Numer 4 / s. 31 - 371995CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Metodologia systemowa jako oferta dla współczesnej pedagogiki, Kultura i Edukacja, 1995 / Numer 4, s. 31 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Metodologia systemowa jako oferta dla współczesnej pedagogiki", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1995 / Numer 4", pages = "31 - 37" }
-
Integrowanie edukacji wczesnoszkolnej : przez całościowo-systemowy dobór i układ treści Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 3-4 (12-13) / s. 41 - 582001CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Integrowanie edukacji wczesnoszkolnej : przez całościowo-systemowy dobór i układ treści , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 3-4 (12-13), s. 41 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Integrowanie edukacji wczesnoszkolnej : przez całościowo-systemowy dobór i układ treści ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 3-4 (12-13)", pages = "41 - 58" }
-
Źródła, tendencje i teorie Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2006 / Tom 16 / s. 65 - 772006CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Źródła, tendencje i teorie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Źródła, tendencje i teorie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "65 - 77" }
-
Wymiary procesu integracji kształcenia nauczycieli klas początkowych : optyka systemologiczna Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1997 / Tom 1 (2) / s. 77 - 841997CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Wymiary procesu integracji kształcenia nauczycieli klas początkowych : optyka systemologiczna , Nauczyciel i Szkoła, 1997 / Tom 1 (2), s. 77 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Wymiary procesu integracji kształcenia nauczycieli klas początkowych : optyka systemologiczna ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1997 / Tom 1 (2)", pages = "77 - 84" }
-
Jakościowe strategie metodologii rozwiązywania problemów etnopedagogiki 2011 / Tom 14 / s. 83 - 1142011CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Jakościowe strategie metodologii rozwiązywania problemów etnopedagogiki, None, 2011 / Tom 14, s. 83 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Jakościowe strategie metodologii rozwiązywania problemów etnopedagogiki", journal = "None", issue = "2011 / Tom 14", pages = "83 - 114" }
-
Arkana pisarskie refleksyjnego pedagoga Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 2 / s. 93 - 962015CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Aneta Rogalska-Marasińska, Arkana pisarskie refleksyjnego pedagoga, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 2, s. 93 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Aneta Rogalska-Marasińska", title = "Arkana pisarskie refleksyjnego pedagoga", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 2", pages = "93 - 96" }
-
Modelowanie systemowe skuteczności metod nauczania-uczenia się: założenia i egzemplifikacja Opublikowano w: Mazowieckie Studia Humanistyczne 1997 / Tom 3 / Numer 2 / s. 123 - 1321997CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Modelowanie systemowe skuteczności metod nauczania-uczenia się: założenia i egzemplifikacja , Mazowieckie Studia Humanistyczne, 1997 / Tom 3 / Numer 2, s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Modelowanie systemowe skuteczności metod nauczania-uczenia się: założenia i egzemplifikacja ", journal = "Mazowieckie Studia Humanistyczne", issue = "1997 / Tom 3 / Numer 2", pages = "123 - 132" }
-
Podejścia/paradygmaty w dydaktyce "Metodologii pedagogiki" Opublikowano w: Forum Oświatowe 2010 / Tom 22 / Numer 2(43) / s. 123 - 1422010CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Podejścia/paradygmaty w dydaktyce "Metodologii pedagogiki" , Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 2(43), s. 123 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Podejścia/paradygmaty w dydaktyce "Metodologii pedagogiki" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 2(43)", pages = "123 - 142" }
-
"Na wakacyjnych szlakach", Kazimierz Denek, Toruń 1996 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1997 / Tom 2 (3) / s. 129 - 1301997CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Na wakacyjnych szlakach", Kazimierz Denek, Toruń 1996 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 1997 / Tom 2 (3), s. 129 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Na wakacyjnych szlakach", Kazimierz Denek, Toruń 1996 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1997 / Tom 2 (3)", pages = "129 - 130" }
-
"Tematy systemowe w przedszkolu: geneza i założenia, planowanie i przykłady", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1995 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 1998 / Tom 1 (4) / s. 131 - 1331998CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Piotr Kowolik, "Tematy systemowe w przedszkolu: geneza i założenia, planowanie i przykłady", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1995 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 1998 / Tom 1 (4), s. 131 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Piotr Kowolik", title = ""Tematy systemowe w przedszkolu: geneza i założenia, planowanie i przykłady", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1995 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "1998 / Tom 1 (4)", pages = "131 - 133" }
-
Pedagogiczne spojrzenie na wybrane paradygmaty całościowe Opublikowano w: Forum Oświatowe 2009 / Tom 21 / Numer 2(41) / s. 148 - 1532009CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska, Pedagogiczne spojrzenie na wybrane paradygmaty całościowe , Forum Oświatowe, 2009 / Tom 21 / Numer 2(41), s. 148 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska", title = "Pedagogiczne spojrzenie na wybrane paradygmaty całościowe ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 2(41)", pages = "148 - 153" }
-
Kierunki zmian w kulturze kształcenia pedagogów : deskrypcje i reinterpretacje Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2022 / Tom 26 / s. 153 - 1692022CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Kierunki zmian w kulturze kształcenia pedagogów : deskrypcje i reinterpretacje , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 26, s. 153 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Kierunki zmian w kulturze kształcenia pedagogów : deskrypcje i reinterpretacje ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 26", pages = "153 - 169" }
-
"Teoria systemów a pedagogika", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1992 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 1993 / Numer 3 / s. 155 - 1581993CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Teoria systemów a pedagogika", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1992 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1993 / Numer 3, s. 155 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Teoria systemów a pedagogika", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1992 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1993 / Numer 3", pages = "155 - 158" }
-
Wdrażanie studentów pedagogiki do studiowania i pracy zawodowej 2018 / Tom 21 / Numer 4 / s. 163 - 1662018CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, Wdrażanie studentów pedagogiki do studiowania i pracy zawodowej, None, 2018 / Tom 21 / Numer 4, s. 163 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = "Wdrażanie studentów pedagogiki do studiowania i pracy zawodowej", journal = "None", issue = "2018 / Tom 21 / Numer 4", pages = "163 - 166" }
-
"Podejścia całościowe do pedagogiki: wybór", Krystyna Duraj-Nowakowa, Rzeszów 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2009 / Tom 3-4 (44-45) / s. 167 - 1682009CZYSTY TEKST
Mirosław Cholewiński, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Podejścia całościowe do pedagogiki: wybór", Krystyna Duraj-Nowakowa, Rzeszów 2009 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 3-4 (44-45), s. 167 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Cholewiński, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Podejścia całościowe do pedagogiki: wybór", Krystyna Duraj-Nowakowa, Rzeszów 2009 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 3-4 (44-45)", pages = "167 - 168" }
-
"Profesjonalizacja studentów przez teorie i praktyki pedagogiczne", Krystyna Duraj-Nowakowa, Łowicz 1996 : [recenzja] Opublikowano w: Mazowieckie Studia Humanistyczne 1997 / Tom 3 / Numer 2 / s. 174 - 1771997CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Wanda Wójcik, "Profesjonalizacja studentów przez teorie i praktyki pedagogiczne", Krystyna Duraj-Nowakowa, Łowicz 1996 : [recenzja] , Mazowieckie Studia Humanistyczne, 1997 / Tom 3 / Numer 2, s. 174 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Wanda Wójcik", title = ""Profesjonalizacja studentów przez teorie i praktyki pedagogiczne", Krystyna Duraj-Nowakowa, Łowicz 1996 : [recenzja] ", journal = "Mazowieckie Studia Humanistyczne", issue = "1997 / Tom 3 / Numer 2", pages = "174 - 177" }
-
Jak napisać i oceniać esej pedagogiczny? Opublikowano w: Forum Oświatowe 2010 / Tom 22 / Numer 1(42) / s. 185 - 1872010CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska, Jak napisać i oceniać esej pedagogiczny? , Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 185 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska", title = "Jak napisać i oceniać esej pedagogiczny? ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "185 - 187" }
-
O niedocenionej mądrości triady Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 1(44) / s. 185 - 1902011CZYSTY TEKST
Piotr Błajet, Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska, O niedocenionej mądrości triady , Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 1(44), s. 185 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Błajet, Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska", title = "O niedocenionej mądrości triady ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 1(44)", pages = "185 - 190" }
-
"Procedura modelowania systemowego w dydaktyce", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1996 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 1997 / Numer 1-2 / s. 193 - 1951997CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Procedura modelowania systemowego w dydaktyce", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1996 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 1997 / Numer 1-2, s. 193 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Procedura modelowania systemowego w dydaktyce", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1996 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1997 / Numer 1-2", pages = "193 - 195" }
-
Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesność Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2006 / Tom 16 / s. 195 - 1982006CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesność, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 195 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Zakład Pedagogiki Ogólnej i Teorii Wychowania w Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego: dzieje i współczesność", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "195 - 198" }
-
Nauczyciel w kontekście współczesnych potrzeb edukacyjnych Opublikowano w: Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu 2009 / Tom 28 / s. 200 - 2032009CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Nauczyciel w kontekście współczesnych potrzeb edukacyjnych , Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 2009 / Tom 28, s. 200 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Nauczyciel w kontekście współczesnych potrzeb edukacyjnych ", journal = "Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu", issue = "2009 / Tom 28", pages = "200 - 203" }
-
"Edukacja pozalekcyjna i pozaszkolna. Walory wychowawcze edukacji pozalekcyjnej i pozaszkolnej: wizje dydaktyka akademickiego i krajoznawcy", Kazimierz Denek, Poznań 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 3 (48) / s. 205 - 2062010CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Edukacja pozalekcyjna i pozaszkolna. Walory wychowawcze edukacji pozalekcyjnej i pozaszkolnej: wizje dydaktyka akademickiego i krajoznawcy", Kazimierz Denek, Poznań 2009 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 3 (48), s. 205 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Edukacja pozalekcyjna i pozaszkolna. Walory wychowawcze edukacji pozalekcyjnej i pozaszkolnej: wizje dydaktyka akademickiego i krajoznawcy", Kazimierz Denek, Poznań 2009 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 3 (48)", pages = "205 - 206" }
-
"Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2011 / Tom 2 (50) / s. 207 - 2092011CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Gabriela Paprotna, "Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2011 / Tom 2 (50), s. 207 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Gabriela Paprotna", title = ""Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2011 / Tom 2 (50)", pages = "207 - 209" }
-
Podsumowanie Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2006 / Tom 16 / s. 211 - 2152006CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Podsumowanie, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 211 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Podsumowanie", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "211 - 215" }
-
Czytanie a percepcja tekstu przez analizy treści i formy lektur Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2007 / Tom 1-2 (34-35) / s. 211 - 2182007CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Czytanie a percepcja tekstu przez analizy treści i formy lektur , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 211 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Czytanie a percepcja tekstu przez analizy treści i formy lektur ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "211 - 218" }
-
"Komplexná a systémová integrita v predškolskej pedagogike", Krystyna Duraj-Nowakowa, Ružomberok 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2010 / Tom 1-2 (46-47) / s. 218 - 2192010CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Piotr Kowolik, "Komplexná a systémová integrita v predškolskej pedagogike", Krystyna Duraj-Nowakowa, Ružomberok 2009 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2010 / Tom 1-2 (46-47), s. 218 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Piotr Kowolik", title = ""Komplexná a systémová integrita v predškolskej pedagogike", Krystyna Duraj-Nowakowa, Ružomberok 2009 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2010 / Tom 1-2 (46-47)", pages = "218 - 219" }
-
"Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2012 / Tom 1 (51) / s. 219 - 2222012CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, "Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 219 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = ""Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "219 - 222" }
-
O promocji zdrowia 2018 / Tom 21 / Numer 1 / s. 221 - 2252018CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska, O promocji zdrowia, None, 2018 / Tom 21 / Numer 1, s. 221 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska", title = "O promocji zdrowia", journal = "None", issue = "2018 / Tom 21 / Numer 1", pages = "221 - 225" }
-
"Modernizowanie pedeutologii akademickiej", red. Krystyna Duraj-Nowakowa, Kielce 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2003 / Numer 1-2 (8-9) / s. 222 - 2232003CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Kazimierz Wenta, "Modernizowanie pedeutologii akademickiej", red. Krystyna Duraj-Nowakowa, Kielce 2003 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2003 / Numer 1-2 (8-9), s. 222 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Kazimierz Wenta", title = ""Modernizowanie pedeutologii akademickiej", red. Krystyna Duraj-Nowakowa, Kielce 2003 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2003 / Numer 1-2 (8-9)", pages = "222 - 223" }
-
"Modelowanie systemowe w pedagogice", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1997 : [recenzja] Opublikowano w: Mazowieckie Studia Humanistyczne 1998 / Tom 4 / Numer 2 / s. 223 - 2251998CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Iwona Strachanowska, "Modelowanie systemowe w pedagogice", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1997 : [recenzja] , Mazowieckie Studia Humanistyczne, 1998 / Tom 4 / Numer 2, s. 223 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Iwona Strachanowska", title = ""Modelowanie systemowe w pedagogice", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1997 : [recenzja] ", journal = "Mazowieckie Studia Humanistyczne", issue = "1998 / Tom 4 / Numer 2", pages = "223 - 225" }
-
"Próby modernizowania edukacji nauczycieli", pod red. Krystyny Duraj-Nowakowej, Kraków 1995 : [recenzja] Opublikowano w: Mazowieckie Studia Humanistyczne 1996 / Tom 2 / Numer 2 / s. 224 - 2281996CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Bernadetta Ślusarek, "Próby modernizowania edukacji nauczycieli", pod red. Krystyny Duraj-Nowakowej, Kraków 1995 : [recenzja] , Mazowieckie Studia Humanistyczne, 1996 / Tom 2 / Numer 2, s. 224 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Bernadetta Ślusarek", title = ""Próby modernizowania edukacji nauczycieli", pod red. Krystyny Duraj-Nowakowej, Kraków 1995 : [recenzja] ", journal = "Mazowieckie Studia Humanistyczne", issue = "1996 / Tom 2 / Numer 2", pages = "224 - 228" }
-
"Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2012 / Tom 1 (51) / s. 231 - 2322012CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Alicja Ostrowska, "Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 231 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Alicja Ostrowska", title = ""Kształtowanie profesjonalnej gotowości pedagogów", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2011 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "231 - 232" }
-
"Pedagogia ograniczeń ludzkiej egzystencji", Teresa Borowska, Warszawa 1998 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 3-4 (12-13) / s. 242 - 2432001CZYSTY TEKST
Teresa Borowska, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Pedagogia ograniczeń ludzkiej egzystencji", Teresa Borowska, Warszawa 1998 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 3-4 (12-13), s. 242 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Borowska, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Pedagogia ograniczeń ludzkiej egzystencji", Teresa Borowska, Warszawa 1998 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 3-4 (12-13)", pages = "242 - 243" }
-
"Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 1-2 (10-11) / s. 243 - 2452001CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, "Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 243 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = ""Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "243 - 245" }
-
"Středpevropský učitel na prahu učiči se společnosti 21. stoleti", Bohumír Bližkowský, Brno 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 1-2 (10-11) / s. 246 - 2482001CZYSTY TEKST
Bohumir Bližkowský, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Středpevropský učitel na prahu učiči se společnosti 21. stoleti", Bohumír Bližkowský, Brno 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 246 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Bohumir Bližkowský, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Středpevropský učitel na prahu učiči se společnosti 21. stoleti", Bohumír Bližkowský, Brno 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "246 - 248" }
-
"Funkcje eseju pedagogicznego w dydaktyce akademickiej na tle procesów inkluzji społecznej", Małgorzata Kaliszewska, Kielce 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2013 / Tom 1 (53) / s. 267 - 2742013CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska, "Funkcje eseju pedagogicznego w dydaktyce akademickiej na tle procesów inkluzji społecznej", Małgorzata Kaliszewska, Kielce 2011 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 1 (53), s. 267 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Małgorzata Kaliszewska", title = ""Funkcje eseju pedagogicznego w dydaktyce akademickiej na tle procesów inkluzji społecznej", Małgorzata Kaliszewska, Kielce 2011 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 1 (53)", pages = "267 - 274" }
-
"Humanizm - Dialog - Tożsamość : edukacja europejska na tle wyzwań globalnych", Aneta Rogalska-Marasińska, Łódź 2010 : [recenzja] 2011 / Tom 14 / s. 269 - 2762011CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Aneta Rogalska-Marasińska, "Humanizm - Dialog - Tożsamość : edukacja europejska na tle wyzwań globalnych", Aneta Rogalska-Marasińska, Łódź 2010 : [recenzja], None, 2011 / Tom 14, s. 269 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Aneta Rogalska-Marasińska", title = ""Humanizm - Dialog - Tożsamość : edukacja europejska na tle wyzwań globalnych", Aneta Rogalska-Marasińska, Łódź 2010 : [recenzja]", journal = "None", issue = "2011 / Tom 14", pages = "269 - 276" }
-
"Tematy systemowe w przedszkolu: geneza i założenia, planowanie i przykłady", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1995 : [recenzja] Opublikowano w: Mazowieckie Studia Humanistyczne 1997 / Tom 3 / Numer 1 / s. 299 - 3021997CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Justyna Zielińska, "Tematy systemowe w przedszkolu: geneza i założenia, planowanie i przykłady", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1995 : [recenzja] , Mazowieckie Studia Humanistyczne, 1997 / Tom 3 / Numer 1, s. 299 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Justyna Zielińska", title = ""Tematy systemowe w przedszkolu: geneza i założenia, planowanie i przykłady", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 1995 : [recenzja] ", journal = "Mazowieckie Studia Humanistyczne", issue = "1997 / Tom 3 / Numer 1", pages = "299 - 302" }
-
"Pisarstwo naukowe. Między rzemiosłem a sztuką", Krystyna Duraj-Nowakowa, Sosnowiec 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2015 / Tom 2 / s. 299 - 3032015CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Aneta Rogalska-Marasińska, "Pisarstwo naukowe. Między rzemiosłem a sztuką", Krystyna Duraj-Nowakowa, Sosnowiec 2015 : [recenzja], Forum Pedagogiczne, 2015 / Tom 2, s. 299 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Aneta Rogalska-Marasińska", title = ""Pisarstwo naukowe. Między rzemiosłem a sztuką", Krystyna Duraj-Nowakowa, Sosnowiec 2015 : [recenzja]", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2015 / Tom 2", pages = "299 - 303" }
-
"Pisarstwo naukowe : między rzemiosłem a sztuką", Krystyna Duraj-Nowakowa, Sosnowiec 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2015 / Tom 1 (57) / s. 331 - 3342015CZYSTY TEKST
Mirosław Cholewiński, Krystyna Duraj-Nowakowa, "Pisarstwo naukowe : między rzemiosłem a sztuką", Krystyna Duraj-Nowakowa, Sosnowiec 2015 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2015 / Tom 1 (57), s. 331 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Cholewiński, Krystyna Duraj-Nowakowa", title = ""Pisarstwo naukowe : między rzemiosłem a sztuką", Krystyna Duraj-Nowakowa, Sosnowiec 2015 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2015 / Tom 1 (57)", pages = "331 - 334" }
-
Profesor zw. dr hab. Ludwik Grzebień SJ Uczony, Nauczyciel akademicki i Współorganizator fundamentów Akademii IGNATIANUM Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2014 / Tom 2 (56) / s. 385 - 3892014CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Profesor zw. dr hab. Ludwik Grzebień SJ Uczony, Nauczyciel akademicki i Współorganizator fundamentów Akademii IGNATIANUM, Nauczyciel i Szkoła, 2014 / Tom 2 (56), s. 385 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa", title = "Profesor zw. dr hab. Ludwik Grzebień SJ Uczony, Nauczyciel akademicki i Współorganizator fundamentów Akademii IGNATIANUM", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2014 / Tom 2 (56)", pages = "385 - 389" }