Barbara Klasińska
18 artykuły w 6 czasopismach
-
Hermeneutic and moral versus technical and analytical functions of skill and tools of pedagogy students’ work and learning Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 13 / s. 45 - 562016CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Hermeneutic and moral versus technical and analytical functions of skill and tools of pedagogy students’ work and learning, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 13, s. 45 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Hermeneutic and moral versus technical and analytical functions of skill and tools of pedagogy students’ work and learning", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 13", pages = "45 - 56" }
-
Wykład w szkole wyższej : perspektywa systemologiczna Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2006 / Tom 3-4 (32-33) / s. 56 - 642006CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Wykład w szkole wyższej : perspektywa systemologiczna , Nauczyciel i Szkoła, 2006 / Tom 3-4 (32-33), s. 56 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Wykład w szkole wyższej : perspektywa systemologiczna ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2006 / Tom 3-4 (32-33)", pages = "56 - 64" }
-
Warsztat pisarski studentów pedagogiki w perspektywie systemologicznej Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2015 / Tom 2 (58) / s. 69 - 912015CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Warsztat pisarski studentów pedagogiki w perspektywie systemologicznej, Nauczyciel i Szkoła, 2015 / Tom 2 (58), s. 69 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Warsztat pisarski studentów pedagogiki w perspektywie systemologicznej", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2015 / Tom 2 (58)", pages = "69 - 91" }
-
The Development Paths of Hermeneutic Competences : The End of an Alibi, the Beginning of a "Sunny Adventure" = Drogi rozwoju kompetencji hermeneutycznych : koniec alibi, początek "słonecznej przygody" Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2020 / Tom 21 / s. 135 - 1462020CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, The Development Paths of Hermeneutic Competences : The End of an Alibi, the Beginning of a "Sunny Adventure" = Drogi rozwoju kompetencji hermeneutycznych : koniec alibi, początek "słonecznej przygody" , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 21, s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "The Development Paths of Hermeneutic Competences : The End of an Alibi, the Beginning of a "Sunny Adventure" = Drogi rozwoju kompetencji hermeneutycznych : koniec alibi, początek "słonecznej przygody" ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 21", pages = "135 - 146" }
-
Wdrażanie studentów pedagogiki do studiowania i pracy zawodowej 2018 / Tom 21 / Numer 4 / s. 163 - 1662018CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, Wdrażanie studentów pedagogiki do studiowania i pracy zawodowej, None, 2018 / Tom 21 / Numer 4, s. 163 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = "Wdrażanie studentów pedagogiki do studiowania i pracy zawodowej", journal = "None", issue = "2018 / Tom 21 / Numer 4", pages = "163 - 166" }
-
Obraz umiejętności warsztatowych studentów pedagogiki Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2012 / Numer 2 / s. 169 - 1842012CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Obraz umiejętności warsztatowych studentów pedagogiki, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 2, s. 169 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Obraz umiejętności warsztatowych studentów pedagogiki", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 2", pages = "169 - 184" }
-
The conditioning of hermeneutic competences of students of pedagogy : Nature versus culture and education Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2022 / Tom 26 / s. 171 - 1882022CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, The conditioning of hermeneutic competences of students of pedagogy : Nature versus culture and education , Wychowanie w Rodzinie, 2022 / Tom 26, s. 171 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska", title = "The conditioning of hermeneutic competences of students of pedagogy : Nature versus culture and education ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2022 / Tom 26", pages = "171 - 188" }
-
Zagadnienia kultury ludowej w edukacji uczniów klas początkowych Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 3-4 (12-13) / s. 178 - 1812001CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Zagadnienia kultury ludowej w edukacji uczniów klas początkowych , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 3-4 (12-13), s. 178 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Zagadnienia kultury ludowej w edukacji uczniów klas początkowych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 3-4 (12-13)", pages = "178 - 181" }
-
Factors Impacting the Improvement of Hermeneutic Competences during Academic Education Preparing for Social Professions Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 20 / s. 181 - 1922019CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Factors Impacting the Improvement of Hermeneutic Competences during Academic Education Preparing for Social Professions, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 20, s. 181 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska", title = "Factors Impacting the Improvement of Hermeneutic Competences during Academic Education Preparing for Social Professions", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 20", pages = "181 - 192" }
-
"Społeczne role dziadków w procesie socjalizacji wnuków", Anna Przygoda, Toruń 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 4 (13) / s. 203 - 2092015CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Anna Przygoda, "Społeczne role dziadków w procesie socjalizacji wnuków", Anna Przygoda, Toruń 2015 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 4 (13), s. 203 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska, Anna Przygoda", title = ""Społeczne role dziadków w procesie socjalizacji wnuków", Anna Przygoda, Toruń 2015 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 4 (13)", pages = "203 - 209" }
-
Pedagogical reflection on the usefulness of popular proverbs in a hermeneutic exploration of the world Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 15 / s. 217 - 2262017CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Pedagogical reflection on the usefulness of popular proverbs in a hermeneutic exploration of the world, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 15, s. 217 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Pedagogical reflection on the usefulness of popular proverbs in a hermeneutic exploration of the world", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 15", pages = "217 - 226" }
-
"Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2012 / Tom 1 (51) / s. 219 - 2222012CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, "Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 1 (51), s. 219 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = ""Kształtowanie zainteresowań kulturą ludową uczniów klas trzecich przez systemowe integrowanie zajęć", Barbara Klasińska, Kielce 2011 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 1 (51)", pages = "219 - 222" }
-
"Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska (red.), Kielce 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Rodziny 2011 / Tom 1 / Numer 1 / s. 221 - 2242011CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Anna Przygoda, "Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska (red.), Kielce 2010 : [recenzja], Pedagogika Rodziny, 2011 / Tom 1 / Numer 1, s. 221 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Anna Przygoda", title = ""Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska (red.), Kielce 2010 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Rodziny", issue = "2011 / Tom 1 / Numer 1", pages = "221 - 224" }
-
"Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2001 / Tom 1-2 (10-11) / s. 243 - 2452001CZYSTY TEKST
Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska, "Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2001 / Tom 1-2 (10-11), s. 243 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Duraj-Nowakowa, Barbara Klasińska", title = ""Systemologiczne inspiracje pedeutologii", Krystyna Duraj-Nowakowa, Kraków 2000 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2001 / Tom 1-2 (10-11)", pages = "243 - 245" }
-
"Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2007 / Tom 1-2 (34-35) / s. 257 - 2592007CZYSTY TEKST
Alina Górniok-Naglik, Barbara Klasińska, "Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2007 / Tom 1-2 (34-35), s. 257 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Górniok-Naglik, Barbara Klasińska", title = ""Założone a rzeczywiste funkcje nauczyciela w procesie edukacji wczesnoszkolnej", Alina Górniok-Naglik, Katowice 2003 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2007 / Tom 1-2 (34-35)", pages = "257 - 259" }
-
Od wiedzy do mądrości : wokół uwarunkowań kompetencji hermeneutycznych studentów pedagogiki - przyszłych pedagogów Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2018 / Tom 16 / s. 281 - 2922018CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, Od wiedzy do mądrości : wokół uwarunkowań kompetencji hermeneutycznych studentów pedagogiki - przyszłych pedagogów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2018 / Tom 16, s. 281 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "Od wiedzy do mądrości : wokół uwarunkowań kompetencji hermeneutycznych studentów pedagogiki - przyszłych pedagogów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2018 / Tom 16", pages = "281 - 292" }
-
"Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Kielce 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2013 / Tom 1 (53) / s. 289 - 2942013CZYSTY TEKST
Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Wanda Wójcik, "Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Kielce 2010 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 1 (53), s. 289 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Wanda Wójcik", title = ""Szkice systemowych ujęć pedagogiki", Małgorzata Kaliszewska, Barbara Klasińska, Kielce 2010 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 1 (53)", pages = "289 - 294" }
-
In the Circle of the Social and Pedagogical Significance of Folk Tradition and Culture : The Cult of Saint Roch - A Patron Saint of Plague Victims Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 20 / s. 309 - 3202019CZYSTY TEKST
Barbara Klasińska, In the Circle of the Social and Pedagogical Significance of Folk Tradition and Culture : The Cult of Saint Roch - A Patron Saint of Plague Victims , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 20, s. 309 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Klasińska", title = "In the Circle of the Social and Pedagogical Significance of Folk Tradition and Culture : The Cult of Saint Roch - A Patron Saint of Plague Victims ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 20", pages = "309 - 320" }