Karolina Walczak-Człapińska
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Indywidualne i wspólnotowe uczenie się nauczycieli akademickich w czasie pandemii Covid-19 Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36) / s. 155 - 1682021CZYSTY TEKST
Gabriela Dobińska, Katarzyna Okólska, Karolina Walczak-Człapińska, Indywidualne i wspólnotowe uczenie się nauczycieli akademickich w czasie pandemii Covid-19 , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 3 (36), s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Dobińska, Katarzyna Okólska, Karolina Walczak-Człapińska", title = "Indywidualne i wspólnotowe uczenie się nauczycieli akademickich w czasie pandemii Covid-19 ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 3 (36)", pages = "155 - 168" }