Jolanta Kruk
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Metodyka jako praktyka kulturowa (archetypowa) : ku źródłom zmiany w dydaktyce Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 1(28) / s. 9 - 202015CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Metodyka jako praktyka kulturowa (archetypowa) : ku źródłom zmiany w dydaktyce, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 9 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk", title = "Metodyka jako praktyka kulturowa (archetypowa) : ku źródłom zmiany w dydaktyce", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "9 - 20" }
-
Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim Opublikowano w: Forum Oświatowe 2007 / Tom 19 / Numer 2(37) / s. 43 - 542007CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska, Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim , Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 2(37), s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk, Grażyna Penkowska", title = "Rozumienie tekstu naukowego w kontekście analizy statystycznej wyników egzaminów wstępnych na studia pedagogiczne w Uniwersytecie Gdańskim ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 2(37)", pages = "43 - 54" }
-
Reprezentacja, przyczynowość i badania eksperymentalne jako znaczące punkty "mapy poznawczej" dydaktyki ogólnej Opublikowano w: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 2(33) / s. 97 - 1112005CZYSTY TEKST
Grzegorz Karwasz, Jolanta Kruk, Reprezentacja, przyczynowość i badania eksperymentalne jako znaczące punkty "mapy poznawczej" dydaktyki ogólnej , Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 2(33), s. 97 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Karwasz, Jolanta Kruk", title = "Reprezentacja, przyczynowość i badania eksperymentalne jako znaczące punkty "mapy poznawczej" dydaktyki ogólnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 2(33)", pages = "97 - 111" }
-
"Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 1 (53) / s. 99 - 1052011CZYSTY TEKST
Dorota Klus-Stańska, Jolanta Kruk, "Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 1 (53), s. 99 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Klus-Stańska, Jolanta Kruk", title = ""Dydaktyka wobec chaosu pojęć i zdarzeń", Dorota Klus-Stańska, Warszawa 2010 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 1 (53)", pages = "99 - 105" }
-
Warsztaw pracy nauczyciela wczesnej edukacji a jego świadomości zawodowa Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 2(54) / s. 155 - 1682015CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Warsztaw pracy nauczyciela wczesnej edukacji a jego świadomości zawodowa , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 155 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk", title = "Warsztaw pracy nauczyciela wczesnej edukacji a jego świadomości zawodowa ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "155 - 168" }
-
Dychotomia metodologiczna w pedagogice i jej współczesna dyskwalifikacja Opublikowano w: Forum Oświatowe 1994 / Tom 6 / Numer 2(11) / s. 159 - 1671994CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Dychotomia metodologiczna w pedagogice i jej współczesna dyskwalifikacja , Forum Oświatowe, 1994 / Tom 6 / Numer 2(11), s. 159 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk", title = "Dychotomia metodologiczna w pedagogice i jej współczesna dyskwalifikacja ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1994 / Tom 6 / Numer 2(11)", pages = "159 - 167" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r. Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 1(28) / s. 167 - 1692015CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Piotr Zamojski, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 167 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk, Piotr Zamojski", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "167 - 169" }
-
Kondycja poznawcza nauczyciela w reformowanej szkole Opublikowano w: Ars Educandi 2004 / Tom 4 / s. 217 - 2282004CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Kondycja poznawcza nauczyciela w reformowanej szkole, Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk", title = "Kondycja poznawcza nauczyciela w reformowanej szkole", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "217 - 228" }
-
"Filozoficzno-pedagogiczne aspekty rozumienia tekstu", Jolanta Kruk, Kraków 1998 : [recenzja] Opublikowano w: Ars Educandi 2000 / Tom 2 / s. 295 - 3022000CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Ewa Rodziewicz, "Filozoficzno-pedagogiczne aspekty rozumienia tekstu", Jolanta Kruk, Kraków 1998 : [recenzja], Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 295 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk, Ewa Rodziewicz", title = ""Filozoficzno-pedagogiczne aspekty rozumienia tekstu", Jolanta Kruk, Kraków 1998 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "295 - 302" }