Piotr Zamojski
15 artykuły w 3 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Kondycja uniwersytetu : słowo wstępne, Ars Educandi, 2011 / Tom 8, s. 7 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Kondycja uniwersytetu : słowo wstępne", journal = "Ars Educandi", issue = "2011 / Tom 8", pages = "7 - 12" }
-
Pytanie o "kwestie pierwsze" w pedagogice : słowo wstępne Opublikowano w: Ars Educandi 2010 / Tom 7 / s. 7 - 132010CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Pytanie o "kwestie pierwsze" w pedagogice : słowo wstępne, Ars Educandi, 2010 / Tom 7, s. 7 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Pytanie o "kwestie pierwsze" w pedagogice : słowo wstępne", journal = "Ars Educandi", issue = "2010 / Tom 7", pages = "7 - 13" }
-
Pytanie o "kwestie pierwsze" w pedagogice : słowo wstępne = The question of the "first issues" in pedagogy : foreword Opublikowano w: Ars Educandi 2010 / Tom 7 / s. 7 - 202010CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Pytanie o "kwestie pierwsze" w pedagogice : słowo wstępne = The question of the "first issues" in pedagogy : foreword, Ars Educandi, 2010 / Tom 7, s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Pytanie o "kwestie pierwsze" w pedagogice : słowo wstępne = The question of the "first issues" in pedagogy : foreword", journal = "Ars Educandi", issue = "2010 / Tom 7", pages = "7 - 20" }
-
Od demaskacji ku budowaniu : pro-krytyczna perspektywa badań pedagogicnzych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 3 (67) / s. 7 - 222014CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Od demaskacji ku budowaniu : pro-krytyczna perspektywa badań pedagogicnzych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 3 (67), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Od demaskacji ku budowaniu : pro-krytyczna perspektywa badań pedagogicnzych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 3 (67)", pages = "7 - 22" }
-
Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 3(26) / s. 25 - 382014CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 3(26), s. 25 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Simulating education : the bureaucratisation of schooling as a production of the simulacra", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 3(26)", pages = "25 - 38" }
-
Theory and the Way we Relate to the World : On Educational Dimension of Insight Opublikowano w: Ars Educandi 2017 / Tom 14 / s. 39 - 482017CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Theory and the Way we Relate to the World : On Educational Dimension of Insight , Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 39 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Theory and the Way we Relate to the World : On Educational Dimension of Insight ", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "39 - 48" }
-
Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessori Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 1(28) / s. 46 - 552015CZYSTY TEKST
Jarosław Jendza, Ewa Zalewska, Piotr Zamojski, Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessori, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 46 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jendza, Ewa Zalewska, Piotr Zamojski", title = "Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessori", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "46 - 55" }
-
Ratowanie uniwersytetu : refleksja w "oku ogólności" nad końcem Ducha : rozmawiają Alicja Jurgiel i Piotr Zamojski Opublikowano w: Ars Educandi 2011 / Tom 8 / s. 73 - 922011CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Ewa Rodziewicz, Joanna Rutkowiak, Piotr Zamojski, Ratowanie uniwersytetu : refleksja w "oku ogólności" nad końcem Ducha : rozmawiają Alicja Jurgiel i Piotr Zamojski, Ars Educandi, 2011 / Tom 8, s. 73 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel, Ewa Rodziewicz, Joanna Rutkowiak, Piotr Zamojski", title = "Ratowanie uniwersytetu : refleksja w "oku ogólności" nad końcem Ducha : rozmawiają Alicja Jurgiel i Piotr Zamojski", journal = "Ars Educandi", issue = "2011 / Tom 8", pages = "73 - 92" }
-
Ponieważ sprawy są ulotne, trzeba mieć wprawne oko Opublikowano w: Ars Educandi 2019 / Tom 16 / s. 85 - 892019CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Ponieważ sprawy są ulotne, trzeba mieć wprawne oko , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 85 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Ponieważ sprawy są ulotne, trzeba mieć wprawne oko ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "85 - 89" }
-
Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznego Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 2 (22) / s. 89 - 1042003CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 89 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Bycie i posiadanie - dwie możliwe ontologie pedagogiki, jako przyczynek do namysłu pedeutologicznego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "89 - 104" }
-
Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 129 - 1392009CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Cynizm i donkiszoteria : etyczne konteksty masowego kształcenia w szkole wyższej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "129 - 139" }
-
Z powrotem ku kwestii wychowania – próba recepcji serii "Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty, interdyscyplinarne ujęcie", pod redakcją Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk (t. 1–3, 2007; t. 4, 2008; t. 5, 2010) Opublikowano w: Ars Educandi 2011 / Tom 8 / s. 143 - 1522011CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Piotr Zamojski, Z powrotem ku kwestii wychowania – próba recepcji serii "Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty, interdyscyplinarne ujęcie", pod redakcją Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk (t. 1–3, 2007; t. 4, 2008; t. 5, 2010), Ars Educandi, 2011 / Tom 8, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Piotr Zamojski", title = "Z powrotem ku kwestii wychowania – próba recepcji serii "Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty, interdyscyplinarne ujęcie", pod redakcją Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk (t. 1–3, 2007; t. 4, 2008; t. 5, 2010)", journal = "Ars Educandi", issue = "2011 / Tom 8", pages = "143 - 152" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r. Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 1(28) / s. 167 - 1692015CZYSTY TEKST
Jolanta Kruk, Piotr Zamojski, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 167 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kruk, Piotr Zamojski", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej „Współczesne problemy kształcenia. Idee – teorie – metodyki”. Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna, 20 maja 2014 r.", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "167 - 169" }
-
Zadanie krytyki i redefinicja praktyczności : ku pedagogice uwikłanej w humanistykę : z profesorem Robertem Kwaśnicą rozmawia dr Piotr Zamojski Opublikowano w: Ars Educandi 2010 / Tom 7 / s. 169 - 1772010CZYSTY TEKST
Robert Kwaśnica, Piotr Zamojski, Zadanie krytyki i redefinicja praktyczności : ku pedagogice uwikłanej w humanistykę : z profesorem Robertem Kwaśnicą rozmawia dr Piotr Zamojski, Ars Educandi, 2010 / Tom 7, s. 169 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Kwaśnica, Piotr Zamojski", title = "Zadanie krytyki i redefinicja praktyczności : ku pedagogice uwikłanej w humanistykę : z profesorem Robertem Kwaśnicą rozmawia dr Piotr Zamojski", journal = "Ars Educandi", issue = "2010 / Tom 7", pages = "169 - 177" }
-
Sprawozdanie z sympozjum "Education. What For and Why?" Opublikowano w: Ars Educandi 2017 / Tom 14 / s. 171 - 1732017CZYSTY TEKST
Piotr Zamojski, Sprawozdanie z sympozjum "Education. What For and Why?", Ars Educandi, 2017 / Tom 14, s. 171 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zamojski", title = "Sprawozdanie z sympozjum "Education. What For and Why?"", journal = "Ars Educandi", issue = "2017 / Tom 14", pages = "171 - 173" }