Jarosław Jendza
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessori Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 1(28) / s. 46 - 552015CZYSTY TEKST
Jarosław Jendza, Ewa Zalewska, Piotr Zamojski, Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessori, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 1(28), s. 46 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jendza, Ewa Zalewska, Piotr Zamojski", title = "Techniczny, epistemologiczny i kulturowy wymiar metod kształcenia : casus metody Montessori", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 1(28)", pages = "46 - 55" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Jendza, Uegzotycznianie dydaktyki akademickiej , Ars Educandi, 2019 / Tom 16, s. 77 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jendza", title = "Uegzotycznianie dydaktyki akademickiej ", journal = "Ars Educandi", issue = "2019 / Tom 16", pages = "77 - 83" }
-
Od pedagogiki krytycznej ku postkrytycznej pedagogii : z metodą Montessori w tle Opublikowano w: Ars Educandi 2012 / Tom 9 / s. 272 - 2832012CZYSTY TEKST
Jarosław Jendza, Agata Rzeplińska, Od pedagogiki krytycznej ku postkrytycznej pedagogii : z metodą Montessori w tle, Ars Educandi, 2012 / Tom 9, s. 272 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jendza, Agata Rzeplińska", title = "Od pedagogiki krytycznej ku postkrytycznej pedagogii : z metodą Montessori w tle", journal = "Ars Educandi", issue = "2012 / Tom 9", pages = "272 - 283" }