Alicja Jurgiel
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Od nauczania do uczenia się, czyli współczesne konteksty rozumienia edukacji dorosłych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 4 (36) / s. 25 - 352006CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Od nauczania do uczenia się, czyli współczesne konteksty rozumienia edukacji dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 4 (36), s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel", title = "Od nauczania do uczenia się, czyli współczesne konteksty rozumienia edukacji dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 4 (36)", pages = "25 - 35" }
-
Ratowanie uniwersytetu : refleksja w "oku ogólności" nad końcem Ducha : rozmawiają Alicja Jurgiel i Piotr Zamojski Opublikowano w: Ars Educandi 2011 / Tom 8 / s. 73 - 922011CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Ewa Rodziewicz, Joanna Rutkowiak, Piotr Zamojski, Ratowanie uniwersytetu : refleksja w "oku ogólności" nad końcem Ducha : rozmawiają Alicja Jurgiel i Piotr Zamojski, Ars Educandi, 2011 / Tom 8, s. 73 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel, Ewa Rodziewicz, Joanna Rutkowiak, Piotr Zamojski", title = "Ratowanie uniwersytetu : refleksja w "oku ogólności" nad końcem Ducha : rozmawiają Alicja Jurgiel i Piotr Zamojski", journal = "Ars Educandi", issue = "2011 / Tom 8", pages = "73 - 92" }
-
O możliwościach poznawczych fenomenografii Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2009 / Tom 5 / s. 97 - 1042009CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, O możliwościach poznawczych fenomenografii , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 97 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel", title = "O możliwościach poznawczych fenomenografii ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "97 - 104" }
-
"Bycie obywatelem" - nowe wyzwanie dla edukacji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2000 / Numer 1 (9) / s. 99 - 1072000CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, "Bycie obywatelem" - nowe wyzwanie dla edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 1 (9), s. 99 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel", title = ""Bycie obywatelem" - nowe wyzwanie dla edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 1 (9)", pages = "99 - 107" }
-
Refleksja nad książką Pawła Rudnickiego "Oblicza buntu w biografiach kontestatorów : refleksyjność - wyzwalające uczenie się - zmiana", Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2009, ss. 289 Opublikowano w: Ars Educandi 2011 / Tom 8 / s. 153 - 1552011CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Paweł Rudnicki, Refleksja nad książką Pawła Rudnickiego "Oblicza buntu w biografiach kontestatorów : refleksyjność - wyzwalające uczenie się - zmiana", Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2009, ss. 289, Ars Educandi, 2011 / Tom 8, s. 153 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel, Paweł Rudnicki", title = "Refleksja nad książką Pawła Rudnickiego "Oblicza buntu w biografiach kontestatorów : refleksyjność - wyzwalające uczenie się - zmiana", Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, Wrocław 2009, ss. 289", journal = "Ars Educandi", issue = "2011 / Tom 8", pages = "153 - 155" }
-
Fenomenografia w badaniach nad percepcją wiedzy w dydaktyce akademickiej Opublikowano w: Ars Educandi 2000 / Tom 2 / s. 269 - 2712000CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Fenomenografia w badaniach nad percepcją wiedzy w dydaktyce akademickiej, Ars Educandi, 2000 / Tom 2, s. 269 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel", title = "Fenomenografia w badaniach nad percepcją wiedzy w dydaktyce akademickiej", journal = "Ars Educandi", issue = "2000 / Tom 2", pages = "269 - 271" }
-
"Ideologiczne konteksty działalności zawodowej nauczycieli w okresie transformacji ustrojowej w Polsce", Ewa Zalewska, Gdańsk 2000 : [recenzja] Opublikowano w: Ars Educandi 2004 / Tom 4 / s. 319 - 3212004CZYSTY TEKST
Alicja Jurgiel, Ewa Zalewska, "Ideologiczne konteksty działalności zawodowej nauczycieli w okresie transformacji ustrojowej w Polsce", Ewa Zalewska, Gdańsk 2000 : [recenzja], Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 319 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Jurgiel, Ewa Zalewska", title = ""Ideologiczne konteksty działalności zawodowej nauczycieli w okresie transformacji ustrojowej w Polsce", Ewa Zalewska, Gdańsk 2000 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "319 - 321" }