Maria Czerepaniak-Walczak
28 artykuły w 12 czasopismach
-
"Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 1-3, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Historia 2008 / Tom 142008CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Milena Gucma, "Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 1-3, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] , Kultura i Historia, 2008 / Tom 14, s.
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Milena Gucma", title = ""Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 1-3, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2008 / Tom 14", pages = "" }
-
From the Editor Opublikowano w: Social Studies: Theory and Practice 2017 / Tom 3 / Numer 2 / s. 5 - 72017CZYSTY TEKST
Anna Babicka-Wirkus, Maria Czerepaniak-Walczak, From the Editor, Social Studies: Theory and Practice, 2017 / Tom 3 / Numer 2, s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Babicka-Wirkus, Maria Czerepaniak-Walczak", title = "From the Editor", journal = "Social Studies: Theory and Practice", issue = "2017 / Tom 3 / Numer 2", pages = "5 - 7" }
-
Desocjalizacja : w poszukiwaniu nowego dyskursu szkoły i edukacji : (czy jest możliwa "anty-TINA" w edukacji?) Opublikowano w: Forum Oświatowe 2005 / Tom 17 / Numer 1(32) / s. 5 - 222005CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Desocjalizacja : w poszukiwaniu nowego dyskursu szkoły i edukacji : (czy jest możliwa "anty-TINA" w edukacji?) , Forum Oświatowe, 2005 / Tom 17 / Numer 1(32), s. 5 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Desocjalizacja : w poszukiwaniu nowego dyskursu szkoły i edukacji : (czy jest możliwa "anty-TINA" w edukacji?) ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2005 / Tom 17 / Numer 1(32)", pages = "5 - 22" }
-
Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 3 (59) / s. 7 - 222012CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Ile "techne", ile "praxis"? : w poszukiwaniu koncepcji praktyki jako elementu kształcenia nauczycielskiego profesjonalizmu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "7 - 22" }
-
Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2014 / Numer 1 / s. 11 - 242014CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2014 / Numer 1, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Homo academicus w świecie homo oeconomicus : o obszarach i przejawach zmagań z akademickim zniewoleniem", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2014 / Numer 1", pages = "11 - 24" }
-
Learning the World through Reading Signs and Images : Emancipatory Pespective Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2018 / Numer 1 / s. 13 - 182018CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Learning the World through Reading Signs and Images : Emancipatory Pespective , Problemy Profesjologii, 2018 / Numer 1, s. 13 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Learning the World through Reading Signs and Images : Emancipatory Pespective ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2018 / Numer 1", pages = "13 - 18" }
-
Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnim Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2001 / Numer 1 (4) / s. 17 - 302001CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnim , Edukacja Humanistyczna, 2001 / Numer 1 (4), s. 17 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Strategia czy poddanie się biegowi wydarzeń? : o kierunku zmian w oświacie na Pomorzu Zachodnim ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2001 / Numer 1 (4)", pages = "17 - 30" }
-
Reformowanie edukacji w perspektywie emancypacji i dystansu władzy Opublikowano w: Forum Oświatowe 2001 / Tom 13 / Numer 1(24) / s. 17 - 352001CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Reformowanie edukacji w perspektywie emancypacji i dystansu władzy , Forum Oświatowe, 2001 / Tom 13 / Numer 1(24), s. 17 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Reformowanie edukacji w perspektywie emancypacji i dystansu władzy ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2001 / Tom 13 / Numer 1(24)", pages = "17 - 35" }
-
Teoretyczne i badawcze osiągnięcia pedagogiki krytycznej w Polsce Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 1 (34) / s. 27 - 452021CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Teoretyczne i badawcze osiągnięcia pedagogiki krytycznej w Polsce , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 1 (34), s. 27 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Teoretyczne i badawcze osiągnięcia pedagogiki krytycznej w Polsce ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 1 (34)", pages = "27 - 45" }
-
Sapere Aude! De omnibus est dubitandum! : Maria Czerepaniak-Walczak w rozmowie z Alicją Korzeniecką-Bondar i Ewą Bochno Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 1 / s. 51 - 652015CZYSTY TEKST
Ewa Bochno, Maria Czerepaniak-Walczak, Alicja Korzeniecka-Bondar, Sapere Aude! De omnibus est dubitandum! : Maria Czerepaniak-Walczak w rozmowie z Alicją Korzeniecką-Bondar i Ewą Bochno, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 1, s. 51 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Bochno, Maria Czerepaniak-Walczak, Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "Sapere Aude! De omnibus est dubitandum! : Maria Czerepaniak-Walczak w rozmowie z Alicją Korzeniecką-Bondar i Ewą Bochno", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 1", pages = "51 - 65" }
-
Edukacja : "quinta essentia" uśmiechu dziecka : (o roli edukacji w urzeczywistnianiu praw dziecka) Opublikowano w: Forum Oświatowe 2000 / Tom 12 / Numer 1(22) / s. 55 - 662000CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Edukacja : "quinta essentia" uśmiechu dziecka : (o roli edukacji w urzeczywistnianiu praw dziecka) , Forum Oświatowe, 2000 / Tom 12 / Numer 1(22), s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Edukacja : "quinta essentia" uśmiechu dziecka : (o roli edukacji w urzeczywistnianiu praw dziecka) ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2000 / Tom 12 / Numer 1(22)", pages = "55 - 66" }
-
Pedagogika - studia i studenci; niektóre aspekty kształcenia na kierunku pedagogika Opublikowano w: Forum Oświatowe 2002 / Tom 14 / Numer 1(26) / s. 59 - 752002CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Pedagogika - studia i studenci; niektóre aspekty kształcenia na kierunku pedagogika , Forum Oświatowe, 2002 / Tom 14 / Numer 1(26), s. 59 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Pedagogika - studia i studenci; niektóre aspekty kształcenia na kierunku pedagogika ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2002 / Tom 14 / Numer 1(26)", pages = "59 - 75" }
-
Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogiczna Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2011 / Numer 1 / s. 69 - 902011CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogiczna, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2011 / Numer 1, s. 69 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Uniwersytet: miejsce edukacji całożyciowej czy salon profesora Higginsa? : perspektywa pedagogiczna", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2011 / Numer 1", pages = "69 - 90" }
-
Jednolity program kształcenia ogólnego - założenia i pierwsze doświadczenia wdrażania reformy edukacyjnej w Wielkiej Brytanii Opublikowano w: Forum Oświatowe 1992 / Tom 4 / Numer 1(7) / s. 85 - 961992CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Jednolity program kształcenia ogólnego - założenia i pierwsze doświadczenia wdrażania reformy edukacyjnej w Wielkiej Brytanii , Forum Oświatowe, 1992 / Tom 4 / Numer 1(7), s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Jednolity program kształcenia ogólnego - założenia i pierwsze doświadczenia wdrażania reformy edukacyjnej w Wielkiej Brytanii ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1992 / Tom 4 / Numer 1(7)", pages = "85 - 96" }
-
Kompetencje emancypacyjne - ich znaczenie w procesie przemian społecznych : (o niektórych zastosowaniach pedagogiki emancypacyjnej) Opublikowano w: Forum Oświatowe 1994 / Tom 6 / Numer 2(11) / s. 115 - 1251994CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Kompetencje emancypacyjne - ich znaczenie w procesie przemian społecznych : (o niektórych zastosowaniach pedagogiki emancypacyjnej) , Forum Oświatowe, 1994 / Tom 6 / Numer 2(11), s. 115 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Kompetencje emancypacyjne - ich znaczenie w procesie przemian społecznych : (o niektórych zastosowaniach pedagogiki emancypacyjnej) ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "1994 / Tom 6 / Numer 2(11)", pages = "115 - 125" }
-
Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być polityczne Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2021 / Numer 2 (90) / s. 125 - 1272021CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być polityczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2021 / Numer 2 (90), s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Stanley Aronowitz - ten, który uczył nas, że nauczanie musi być polityczne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2021 / Numer 2 (90)", pages = "125 - 127" }
-
Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer Numer specjalny / s. 139 - 1452001CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer Numer specjalny, s. 139 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Zaangażowanie, jego wymiary i konsekwencje ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer Numer specjalny", pages = "139 - 145" }
-
Z powrotem ku kwestii wychowania – próba recepcji serii "Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty, interdyscyplinarne ujęcie", pod redakcją Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk (t. 1–3, 2007; t. 4, 2008; t. 5, 2010) Opublikowano w: Ars Educandi 2011 / Tom 8 / s. 143 - 1522011CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Piotr Zamojski, Z powrotem ku kwestii wychowania – próba recepcji serii "Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty, interdyscyplinarne ujęcie", pod redakcją Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk (t. 1–3, 2007; t. 4, 2008; t. 5, 2010), Ars Educandi, 2011 / Tom 8, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Piotr Zamojski", title = "Z powrotem ku kwestii wychowania – próba recepcji serii "Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty, interdyscyplinarne ujęcie", pod redakcją Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk (t. 1–3, 2007; t. 4, 2008; t. 5, 2010)", journal = "Ars Educandi", issue = "2011 / Tom 8", pages = "143 - 152" }
-
"Humanistyka przełomu (wieków) czy przełom humanistyki", red. J. Kozielecki, Warszawa 1999 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 1999 / Numer 1 / s. 151 - 1561999CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, J. Kozielecki, "Humanistyka przełomu (wieków) czy przełom humanistyki", red. J. Kozielecki, Warszawa 1999 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 1, s. 151 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, J. Kozielecki", title = ""Humanistyka przełomu (wieków) czy przełom humanistyki", red. J. Kozielecki, Warszawa 1999 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 1", pages = "151 - 156" }
-
"Daleko od... szansy", Maria Czerepaniak-Walczak, Szczecin 1999 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 1999 / Numer 1 / s. 161 - 1621999CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Małgorzata Mikut, "Daleko od... szansy", Maria Czerepaniak-Walczak, Szczecin 1999 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 1999 / Numer 1, s. 161 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Małgorzata Mikut", title = ""Daleko od... szansy", Maria Czerepaniak-Walczak, Szczecin 1999 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "1999 / Numer 1", pages = "161 - 162" }
-
"Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 4, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2008 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Historia 2009 / Tom 16 / s. 171 - 1742009CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Milena Gucma, "Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 4, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2008 : [recenzja] , Kultura i Historia, 2009 / Tom 16, s. 171 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Milena Gucma", title = ""Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", T. 4, pod red. Marii Dudzikowej i Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2008 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Historia", issue = "2009 / Tom 16", pages = "171 - 174" }
-
"Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2014 / Tom 26 / Numer 2(52) / s. 179 - 1832014CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Franz Rauch, Angela Schuster, Thomas Stern, Andrew Townsend, "Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2014 / Tom 26 / Numer 2(52), s. 179 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Franz Rauch, Angela Schuster, Thomas Stern, Andrew Townsend", title = ""Action Research, Innovatio and Change : International Perspectives across Disciplines", Thomas Stern, Andrew Townsend, Franz Rauch i Angela Schuster, London 2014 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2014 / Tom 26 / Numer 2(52)", pages = "179 - 183" }
-
"Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty", T. 1-5, red. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007-2010 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 1(44) / s. 191 - 1942011CZYSTY TEKST
Maksymilian Chutorański, Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, "Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty", T. 1-5, red. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007-2010 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 1(44), s. 191 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Maksymilian Chutorański, Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa", title = ""Wychowanie. Pojęcia - procesy - konteksty", T. 1-5, red. Maria Dudzikowa, Maria Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007-2010 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 1(44)", pages = "191 - 194" }
-
"Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer 2 (22) / s. 193 - 1962003CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Renata Wawrzyniak-Beszterda, "Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 2 (22), s. 193 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Renata Wawrzyniak-Beszterda", title = ""Doświadczenia komunikacyjne uczniów w czasie lekcji", Renata Wawrzyniak-Beszterda, Kraków 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 2 (22)", pages = "193 - 196" }
-
Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 1997 / Tom 13 (317) / s. 201 - 2181997CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 1997 / Tom 13 (317), s. 201 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak", title = "Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "1997 / Tom 13 (317)", pages = "201 - 218" }
-
"Fabryka dyplomów czy universitas?", (red.) Maria Czerepaniak-Walczak, Kraków 2013 : [recenzja] Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2012 / Numer 2 / s. 225 - 2292012CZYSTY TEKST
Aleksander Cywiński, Maria Czerepaniak-Walczak, "Fabryka dyplomów czy universitas?", (red.) Maria Czerepaniak-Walczak, Kraków 2013 : [recenzja], Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 2, s. 225 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Cywiński, Maria Czerepaniak-Walczak", title = ""Fabryka dyplomów czy universitas?", (red.) Maria Czerepaniak-Walczak, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 2", pages = "225 - 229" }
-
"Efektywność wychowawcza placówki wychowania pozaszkolnego (Na przykładzie Pałacu Młodzieży)", Maria Czerepaniak-Walczak, Warszawa-Poznań 1983 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1984 / Tom 28 / Numer 4 / s. 2641984CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Bronisław Gołębiowski, "Efektywność wychowawcza placówki wychowania pozaszkolnego (Na przykładzie Pałacu Młodzieży)", Maria Czerepaniak-Walczak, Warszawa-Poznań 1983 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 1984 / Tom 28 / Numer 4, s. 264
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Bronisław Gołębiowski", title = ""Efektywność wychowawcza placówki wychowania pozaszkolnego (Na przykładzie Pałacu Młodzieży)", Maria Czerepaniak-Walczak, Warszawa-Poznań 1983 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1984 / Tom 28 / Numer 4", pages = "264" }
-
"Wychowanie. Pojęcia - Procesy - Konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", pod red. Marii Dudzikowej, Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2007 / Tom 51 / Numer 2 / s. 265 - 2662007CZYSTY TEKST
Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Elżbieta Tarkowska, "Wychowanie. Pojęcia - Procesy - Konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", pod red. Marii Dudzikowej, Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 2007 / Tom 51 / Numer 2, s. 265 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa, Elżbieta Tarkowska", title = ""Wychowanie. Pojęcia - Procesy - Konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie", pod red. Marii Dudzikowej, Marii Czerepaniak-Walczak, Gdańsk 2007 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2007 / Tom 51 / Numer 2", pages = "265 - 266" }