Alicja Korzeniecka-Bondar
13 artykuły w 6 czasopismach
-
Od redakcji Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2014 / Numer 2 / s. 5 - 82014CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, Od redakcji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 2, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "Od redakcji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 2", pages = "5 - 8" }
-
O wkraczaniu w sferę publiczną, czyli jak powstawało czasopismo "Parezja. Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN" Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2014 / Numer 1 / s. 5 - 92014CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, O wkraczaniu w sferę publiczną, czyli jak powstawało czasopismo "Parezja. Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2014 / Numer 1, s. 5 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "O wkraczaniu w sferę publiczną, czyli jak powstawało czasopismo "Parezja. Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN"", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2014 / Numer 1", pages = "5 - 9" }
-
O potrzebie odwagi i wysiłku w byciu nieposłusznym mainstreamowym przemianom w edukacji Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 1 / s. 5 - 122015CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, O potrzebie odwagi i wysiłku w byciu nieposłusznym mainstreamowym przemianom w edukacji, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 1, s. 5 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "O potrzebie odwagi i wysiłku w byciu nieposłusznym mainstreamowym przemianom w edukacji", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 1", pages = "5 - 12" }
-
Nierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji? Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 2 / s. 5 - 132015CZYSTY TEKST
Przemysław Paweł Grzybowski, Alicja Korzeniecka-Bondar, Nierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji?, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 5 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Przemysław Paweł Grzybowski, Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "Nierówność – problem możliwy do rozwiązania za sprawą edukacji?", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "5 - 13" }
-
[Szanowny Panie Ministrze,] Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21) / s. 9 - 112017CZYSTY TEKST
Maria Dudzikowa, Jarosław Horowski, Wiesław Jamrożek, Marek Konopczyński, Alicja Korzeniecka-Bondar, Henryka Kwiatkowska, Roman Leppert, Wit Pasierbek, Bogusław Śliwerski, Dariusz Stępkowski, Ewa Syrek, Wiesław Theiss, [Szanowny Panie Ministrze,], Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Dudzikowa, Jarosław Horowski, Wiesław Jamrożek, Marek Konopczyński, Alicja Korzeniecka-Bondar, Henryka Kwiatkowska, Roman Leppert, Wit Pasierbek, Bogusław Śliwerski, Dariusz Stępkowski, Ewa Syrek, Wiesław Theiss", title = "[Szanowny Panie Ministrze,]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "9 - 11" }
-
Sapere Aude! De omnibus est dubitandum! : Maria Czerepaniak-Walczak w rozmowie z Alicją Korzeniecką-Bondar i Ewą Bochno Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 1 / s. 51 - 652015CZYSTY TEKST
Ewa Bochno, Maria Czerepaniak-Walczak, Alicja Korzeniecka-Bondar, Sapere Aude! De omnibus est dubitandum! : Maria Czerepaniak-Walczak w rozmowie z Alicją Korzeniecką-Bondar i Ewą Bochno, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 1, s. 51 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Bochno, Maria Czerepaniak-Walczak, Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "Sapere Aude! De omnibus est dubitandum! : Maria Czerepaniak-Walczak w rozmowie z Alicją Korzeniecką-Bondar i Ewą Bochno", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 1", pages = "51 - 65" }
-
"Samokształcenie nauczycieli w kontekście humanistycznego paradygmatu rozwoju człowieka", Włodzimierz Prokopiuk, Warszawa 1998 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2000 / Tom 2 / s. 90 - 932000CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, Włodzimierz Prokopiuk, "Samokształcenie nauczycieli w kontekście humanistycznego paradygmatu rozwoju człowieka", Włodzimierz Prokopiuk, Warszawa 1998 : [recenzja], Chowanna, 2000 / Tom 2, s. 90 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar, Włodzimierz Prokopiuk", title = ""Samokształcenie nauczycieli w kontekście humanistycznego paradygmatu rozwoju człowieka", Włodzimierz Prokopiuk, Warszawa 1998 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2000 / Tom 2", pages = "90 - 93" }
-
Temporalne porządkowanie codzienności szkolnej w gimnazjum - perspektywa nauczycieli Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 2(54) / s. 103 - 1142015CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, Temporalne porządkowanie codzienności szkolnej w gimnazjum - perspektywa nauczycieli , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 103 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "Temporalne porządkowanie codzienności szkolnej w gimnazjum - perspektywa nauczycieli ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "103 - 114" }
-
"Transdyscyplinarne Seminarium Badań Jakościowych". Kazimierz Dolny, 4-6.06.2012 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 3 (59) / s. 149 - 1522012CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, "Transdyscyplinarne Seminarium Badań Jakościowych". Kazimierz Dolny, 4-6.06.2012 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 3 (59), s. 149 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = ""Transdyscyplinarne Seminarium Badań Jakościowych". Kazimierz Dolny, 4-6.06.2012 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 3 (59)", pages = "149 - 152" }
-
CiCe Conference 2013: "Identities and citizenship education: Controversy, crisis and challenges", University of Lisbon, Portugal, 13-15 June 2013 Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 1 (65) / s. 151 - 1562014CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, Bożena Tołwińska, CiCe Conference 2013: "Identities and citizenship education: Controversy, crisis and challenges", University of Lisbon, Portugal, 13-15 June 2013, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 1 (65), s. 151 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar, Bożena Tołwińska", title = "CiCe Conference 2013: "Identities and citizenship education: Controversy, crisis and challenges", University of Lisbon, Portugal, 13-15 June 2013", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 1 (65)", pages = "151 - 156" }
-
XXV (Jubileuszowa) Letnia Szkoła Młodych Pedagogów : Dążenie do mistrzostwa. Z doświadczeń warsztatu naukowego dużych, średnich i małych badaczy, Kazimierz Dolny-Lublin 12-17.09.2011 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 2 (58) / s. 167 - 1712012CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, XXV (Jubileuszowa) Letnia Szkoła Młodych Pedagogów : Dążenie do mistrzostwa. Z doświadczeń warsztatu naukowego dużych, średnich i małych badaczy, Kazimierz Dolny-Lublin 12-17.09.2011 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 2 (58), s. 167 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "XXV (Jubileuszowa) Letnia Szkoła Młodych Pedagogów : Dążenie do mistrzostwa. Z doświadczeń warsztatu naukowego dużych, średnich i małych badaczy, Kazimierz Dolny-Lublin 12-17.09.2011 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 2 (58)", pages = "167 - 171" }
-
O potrzebie ustanowienia sieci współdziałania pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym nauczycielek : (analiza przy użyciu kategorii czasu) Opublikowano w: Chowanna 2013 / Tom 2 / s. 171 - 1772013CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, O potrzebie ustanowienia sieci współdziałania pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym nauczycielek : (analiza przy użyciu kategorii czasu), Chowanna, 2013 / Tom 2, s. 171 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar", title = "O potrzebie ustanowienia sieci współdziałania pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym nauczycielek : (analiza przy użyciu kategorii czasu)", journal = "Chowanna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "171 - 177" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej Patrzeć inaczej – widzieć więcej : twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka, 25-27 kwietnia 2014, Białystok Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2015 / Numer 1 / s. 307 - 3112015CZYSTY TEKST
Alicja Korzeniecka-Bondar, Katarzyna Szorc, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej Patrzeć inaczej – widzieć więcej : twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka, 25-27 kwietnia 2014, Białystok, Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2015 / Numer 1, s. 307 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Korzeniecka-Bondar, Katarzyna Szorc", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Metodycznej Patrzeć inaczej – widzieć więcej : twórczość codzienna jako aktywność całożyciowa człowieka, 25-27 kwietnia 2014, Białystok", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2015 / Numer 1", pages = "307 - 311" }