Maja Szymura-Tyc
6 artykuły w 4 czasopismach
-
Ekoinnowacja i marketing zrównoważony w procesach tworzenia wartości Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 675 - 6872011CZYSTY TEKST
Marcin Bałon, Maja Szymura-Tyc, Ekoinnowacja i marketing zrównoważony w procesach tworzenia wartości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 675 - 687
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Bałon, Maja Szymura-Tyc", title = "Ekoinnowacja i marketing zrównoważony w procesach tworzenia wartości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "675 - 687" }
-
Internacjonalizacja i usieciowienie jako czynniki wspierające innowacyjność produktową i procesową przedsiębiorstw Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2018 / Numer 334(2) / s. 147 - 1672018CZYSTY TEKST
Maja Szymura-Tyc, Internacjonalizacja i usieciowienie jako czynniki wspierające innowacyjność produktową i procesową przedsiębiorstw, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2018 / Numer 334(2), s. 147 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Szymura-Tyc", title = "Internacjonalizacja i usieciowienie jako czynniki wspierające innowacyjność produktową i procesową przedsiębiorstw", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2018 / Numer 334(2)", pages = "147 - 167" }
-
Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientom Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(1) / s. 207 - 2132004CZYSTY TEKST
Maja Szymura-Tyc, Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientom, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(1), s. 207 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Szymura-Tyc", title = "Marketing we współczesnych procesach tworzenia i dostarczania wartości klientom", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(1)", pages = "207 - 213" }
-
Międzynarodowe sieci innowacyjne - geneza i funkcjonowanie / Maja Szymura-Tyc. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2011 / Tom 32 / s. 420 - 4382011CZYSTY TEKST
Maja Szymura-Tyc, Międzynarodowe sieci innowacyjne - geneza i funkcjonowanie / Maja Szymura-Tyc., International Journal of Management and Economics, 2011 / Tom 32, s. 420 - 438
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Szymura-Tyc", title = "Międzynarodowe sieci innowacyjne - geneza i funkcjonowanie / Maja Szymura-Tyc.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2011 / Tom 32", pages = "420 - 438" }
-
Organizational Culture and Firms’ Internationalization, Innovativeness and Networking Behaviour: Hofstede Approach Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2016 / Tom 4 / Numer 4 / s. 67 - 922016CZYSTY TEKST
Maja Szymura-Tyc, Organizational Culture and Firms’ Internationalization, Innovativeness and Networking Behaviour: Hofstede Approach, Entrepreneurial Business and Economics Review, 2016 / Tom 4 / Numer 4, s. 67 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Szymura-Tyc", title = "Organizational Culture and Firms’ Internationalization, Innovativeness and Networking Behaviour: Hofstede Approach", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2016 / Tom 4 / Numer 4", pages = "67 - 92" }
-
The Internationalisation Process of an E-Commerce Entrepreneurial Firm : The Inward-Outward Internationalisation and the Development of Knowledge Opublikowano w: Entrepreneurial Business and Economics Review 2018 / Tom 6 / Numer 4 / s. 103 - 1232018CZYSTY TEKST
Magdalena Grochal-Brejdak, Maja Szymura-Tyc, The Internationalisation Process of an E-Commerce Entrepreneurial Firm : The Inward-Outward Internationalisation and the Development of Knowledge , Entrepreneurial Business and Economics Review, 2018 / Tom 6 / Numer 4, s. 103 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochal-Brejdak, Maja Szymura-Tyc", title = "The Internationalisation Process of an E-Commerce Entrepreneurial Firm : The Inward-Outward Internationalisation and the Development of Knowledge ", journal = "Entrepreneurial Business and Economics Review", issue = "2018 / Tom 6 / Numer 4", pages = "103 - 123" }