Tomasz Hoffman
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Rola polskiej polityki bezpieczeństwa w przeciwdziałaniu terroryzmowi Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2011 / Numer 1 / s. 38 - 562011CZYSTY TEKST
Tomasz Hoffman, Rola polskiej polityki bezpieczeństwa w przeciwdziałaniu terroryzmowi , Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2011 / Numer 1, s. 38 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Hoffman", title = "Rola polskiej polityki bezpieczeństwa w przeciwdziałaniu terroryzmowi ", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2011 / Numer 1", pages = "38 - 56" }
-
Straż Graniczna a ochrona polskiej granicy państwowej i granicy Unii Europejskiej Opublikowano w: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa 2011 / Numer 2 / s. 64 - 882011CZYSTY TEKST
Tomasz Hoffman, Straż Graniczna a ochrona polskiej granicy państwowej i granicy Unii Europejskiej , Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa, 2011 / Numer 2, s. 64 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Hoffman", title = "Straż Graniczna a ochrona polskiej granicy państwowej i granicy Unii Europejskiej ", journal = "Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa", issue = "2011 / Numer 2", pages = "64 - 88" }
-
Udział Polski w operacjach wojskowych i cywilnych Unii Europejskiej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2009 / Tom 10 / Numer 6 / s. 143 - 1622009CZYSTY TEKST
Tomasz Hoffman, Michał Śnierzyński, Udział Polski w operacjach wojskowych i cywilnych Unii Europejskiej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2009 / Tom 10 / Numer 6, s. 143 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Hoffman, Michał Śnierzyński", title = "Udział Polski w operacjach wojskowych i cywilnych Unii Europejskiej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2009 / Tom 10 / Numer 6", pages = "143 - 162" }
-
Rola strategii marketingowej w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2008 / Tom 9 / Numer 2 / s. 189 - 2012008CZYSTY TEKST
Tomasz Hoffman, Rola strategii marketingowej w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2008 / Tom 9 / Numer 2, s. 189 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Hoffman", title = "Rola strategii marketingowej w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2008 / Tom 9 / Numer 2", pages = "189 - 201" }