Aleksandra Maciejewska
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Systematization and measurement of perceived changes in consumer’s self-image due to the usage of service brands Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 2 / s. 45 - 642014CZYSTY TEKST
Justyna Filipowska, Oleg Gorbaniuk, Aleksandra Kisiel, Magdalena Kolańska, Aleksandra Maciejewska, Systematization and measurement of perceived changes in consumer’s self-image due to the usage of service brands, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 2, s. 45 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Filipowska, Oleg Gorbaniuk, Aleksandra Kisiel, Magdalena Kolańska, Aleksandra Maciejewska", title = "Systematization and measurement of perceived changes in consumer’s self-image due to the usage of service brands", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 2", pages = "45 - 64" }
-
Analiza rynku nieruchomości niezabudowanych w gminie Komorniki w latach 2010-2013 Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 46 / Numer 1 / s. 423 - 4352016CZYSTY TEKST
Magdalena Antkowiak, Aleksandra Maciejewska, Anna Zbierska, Adam Zydroń, Analiza rynku nieruchomości niezabudowanych w gminie Komorniki w latach 2010-2013, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 46 / Numer 1, s. 423 - 435
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Antkowiak, Aleksandra Maciejewska, Anna Zbierska, Adam Zydroń", title = "Analiza rynku nieruchomości niezabudowanych w gminie Komorniki w latach 2010-2013", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 46 / Numer 1", pages = "423 - 435" }