Magdalena Kolańska
3 artykuły w 3 czasopismach
-
A Lexical Study of Comparisons with Typical Brand Users of Goods Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2017 / Numer 22 / s. 30 - 452017CZYSTY TEKST
Oleg Gorbaniuk, Ana Ivanova, Magdalena Kolańska, Michał Wilczewski, A Lexical Study of Comparisons with Typical Brand Users of Goods, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2017 / Numer 22, s. 30 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Oleg Gorbaniuk, Ana Ivanova, Magdalena Kolańska, Michał Wilczewski", title = "A Lexical Study of Comparisons with Typical Brand Users of Goods", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2017 / Numer 22", pages = "30 - 45" }
-
Taksonomia postrzeganych korzyści z tytułu użytkowania preferowanych marek produktów z perspektywy celów realizowanych przez konsumentów Opublikowano w: Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology 2014 / Numer 5 / s. 40 - 632014CZYSTY TEKST
Anna Budzińska, Oleg Gorbaniuk, Magdalena Kolańska, Taksonomia postrzeganych korzyści z tytułu użytkowania preferowanych marek produktów z perspektywy celów realizowanych przez konsumentów, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2014 / Numer 5, s. 40 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Budzińska, Oleg Gorbaniuk, Magdalena Kolańska", title = "Taksonomia postrzeganych korzyści z tytułu użytkowania preferowanych marek produktów z perspektywy celów realizowanych przez konsumentów", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2014 / Numer 5", pages = "40 - 63" }
-
Systematization and measurement of perceived changes in consumer’s self-image due to the usage of service brands Opublikowano w: Journal of Management and Business Administration. Central Europe 2014 / Tom 22 / Numer 2 / s. 45 - 642014CZYSTY TEKST
Justyna Filipowska, Oleg Gorbaniuk, Aleksandra Kisiel, Magdalena Kolańska, Aleksandra Maciejewska, Systematization and measurement of perceived changes in consumer’s self-image due to the usage of service brands, Journal of Management and Business Administration. Central Europe, 2014 / Tom 22 / Numer 2, s. 45 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Filipowska, Oleg Gorbaniuk, Aleksandra Kisiel, Magdalena Kolańska, Aleksandra Maciejewska", title = "Systematization and measurement of perceived changes in consumer’s self-image due to the usage of service brands", journal = "Journal of Management and Business Administration. Central Europe", issue = "2014 / Tom 22 / Numer 2", pages = "45 - 64" }