Katarzyna Serafińska
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycieli Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 3 (75) / s. 111 - 1212016CZYSTY TEKST
Katarzyna Serafińska, Dominika Wójcik-Chałupka, Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycieli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Serafińska, Dominika Wójcik-Chałupka", title = "Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycieli ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "111 - 121" }
-
Balast czy narzędzie władzy - opinie nauczycieli o politykach i polityce oświatowej MEN Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2013 / Numer 2 (62) / s. 127 - 1382013CZYSTY TEKST
Anna Gajdzica, Katarzyna Serafińska, Balast czy narzędzie władzy - opinie nauczycieli o politykach i polityce oświatowej MEN , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Gajdzica, Katarzyna Serafińska", title = "Balast czy narzędzie władzy - opinie nauczycieli o politykach i polityce oświatowej MEN ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "127 - 138" }