Dominika Wójcik-Chałupka
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Online experiment in pedagogy – possibilities and limitations of the method Opublikowano w: E-methodology 2014 / Tom 1 / s. 17 - 272014CZYSTY TEKST
Dominika Wójcik-Chałupka, Online experiment in pedagogy – possibilities and limitations of the method, E-methodology, 2014 / Tom 1, s. 17 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Wójcik-Chałupka", title = "Online experiment in pedagogy – possibilities and limitations of the method", journal = "E-methodology", issue = "2014 / Tom 1", pages = "17 - 27" }
-
Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycieli Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 3 (75) / s. 111 - 1212016CZYSTY TEKST
Katarzyna Serafińska, Dominika Wójcik-Chałupka, Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycieli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 111 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Serafińska, Dominika Wójcik-Chałupka", title = "Kiedy «gender» straszy? : przedstawianie dziecka podczas aktywności typowych lub nietypowych dla własnej płci a poziom akceptacji edukajci równościowej wśród nauczycieli ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "111 - 121" }