Iwona Janowska
9 artykuły w 2 czasopismach
-
Planowanie jednostek lekcyjnych i metodycznych - modele i schematy Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2015 / Numer 2(16) / s. 63 - 882015CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Planowanie jednostek lekcyjnych i metodycznych - modele i schematy , Postscriptum Polonistyczne, 2015 / Numer 2(16), s. 63 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Planowanie jednostek lekcyjnych i metodycznych - modele i schematy ", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "63 - 88" }
-
Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2015 / Tom 22 / s. 155 - 1712015CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 155 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "155 - 171" }
-
Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2015 / Tom 22 / s. 155 - 1712015CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2015 / Tom 22, s. 155 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Błędy metodyczne w planowaniu i prowadzeniu lekcji ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2015 / Tom 22", pages = "155 - 171" }
-
"40 koncepcji dobrych lekcji", red. A. Rabiej, H. Marczyńska, B. Zaręba, Kraków 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2012 / Tom 19 / s. 156 - 1572012CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, H. Marczyńska, A. Rabiej, B. Zaręba, "40 koncepcji dobrych lekcji", red. A. Rabiej, H. Marczyńska, B. Zaręba, Kraków 2011 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 156 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska, H. Marczyńska, A. Rabiej, B. Zaręba", title = ""40 koncepcji dobrych lekcji", red. A. Rabiej, H. Marczyńska, B. Zaręba, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "156 - 157" }
-
Proces przystosowania materiałów dydaktycznych z języka polskiego jako obcego do zasad podejścia zadaniowego Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2012 / Numer 2(10) / s. 177 - 1982012CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Proces przystosowania materiałów dydaktycznych z języka polskiego jako obcego do zasad podejścia zadaniowego, Postscriptum Polonistyczne, 2012 / Numer 2(10), s. 177 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Proces przystosowania materiałów dydaktycznych z języka polskiego jako obcego do zasad podejścia zadaniowego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2012 / Numer 2(10)", pages = "177 - 198" }
-
"Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2017 / Tom 24 / s. 281 - 2832017CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Iwona Janowska, "Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 281 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies, Iwona Janowska", title = ""Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "281 - 283" }
-
"Planowanie lekcji języka polskiego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli języków obcych", Iwona Janowska, Kraków 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2011 / Tom 18 / s. 423 - 4262011CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Grzegorz Rudziński, "Planowanie lekcji języka polskiego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli języków obcych", Iwona Janowska, Kraków 2010 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2011 / Tom 18, s. 423 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska, Grzegorz Rudziński", title = ""Planowanie lekcji języka polskiego. Podręcznik i poradnik dla nauczycieli języków obcych", Iwona Janowska, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2011 / Tom 18", pages = "423 - 426" }
-
Zadaniowa koncepcja kształcenia językowego w materiałach do nauczania języka polwskiego jako obcego Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2020 / Tom 27 / s. 504 - 5262020CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Zadaniowa koncepcja kształcenia językowego w materiałach do nauczania języka polwskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2020 / Tom 27, s. 504 - 526
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Zadaniowa koncepcja kształcenia językowego w materiałach do nauczania języka polwskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2020 / Tom 27", pages = "504 - 526" }
-
Tekst i jego rozumienie w podejściu zadaniowym Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2010 / Tom 17 / s. 561 - 5692010CZYSTY TEKST
Iwona Janowska, Tekst i jego rozumienie w podejściu zadaniowym, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 561 - 569
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Janowska", title = "Tekst i jego rozumienie w podejściu zadaniowym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "561 - 569" }