Tamara Czerkies
6 artykuły w 2 czasopismach
-
, Kultura jako przestrzeń ścierających się dyskursów i negocjowania znaczeń : o nauczaniu języka polskiego jako obcego opartym na etnografii mówienia oraz filozofii konfliktu Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2012 / Tom 19 / s. 23 - 342012CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, , Kultura jako przestrzeń ścierających się dyskursów i negocjowania znaczeń : o nauczaniu języka polskiego jako obcego opartym na etnografii mówienia oraz filozofii konfliktu, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2012 / Tom 19, s. 23 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies", title = ", Kultura jako przestrzeń ścierających się dyskursów i negocjowania znaczeń : o nauczaniu języka polskiego jako obcego opartym na etnografii mówienia oraz filozofii konfliktu", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2012 / Tom 19", pages = "23 - 34" }
-
Strategie uwodzenia tekstem : o odpowiedzialnej lekturze literatury podczas zajęć na przykładzie języka polskiego jako rodzimego oraz jako języka obcego Opublikowano w: Postscriptum Polonistyczne 2014 / Numer 1(13) / s. 27 - 462014CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Strategie uwodzenia tekstem : o odpowiedzialnej lekturze literatury podczas zajęć na przykładzie języka polskiego jako rodzimego oraz jako języka obcego, Postscriptum Polonistyczne, 2014 / Numer 1(13), s. 27 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies", title = "Strategie uwodzenia tekstem : o odpowiedzialnej lekturze literatury podczas zajęć na przykładzie języka polskiego jako rodzimego oraz jako języka obcego", journal = "Postscriptum Polonistyczne", issue = "2014 / Numer 1(13)", pages = "27 - 46" }
-
Wykorzystanie tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego : motywy i oczekiwania studentów Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2011 / Tom 18 / s. 113 - 1282011CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Wykorzystanie tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego : motywy i oczekiwania studentów, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2011 / Tom 18, s. 113 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies", title = "Wykorzystanie tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego : motywy i oczekiwania studentów", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2011 / Tom 18", pages = "113 - 128" }
-
"Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2017 / Tom 24 / s. 281 - 2832017CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Iwona Janowska, "Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2017 / Tom 24, s. 281 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies, Iwona Janowska", title = ""Bliżej tekstów", Tamara Czerkies, Seul 2016 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2017 / Tom 24", pages = "281 - 283" }
-
Wyzwalanie wyobraźni : o korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2010 / Tom 17 / s. 405 - 4142010CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Wyzwalanie wyobraźni : o korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2010 / Tom 17, s. 405 - 414
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies", title = "Wyzwalanie wyobraźni : o korzyściach płynących z wykorzystania tekstu literackiego na zajęciach języka polskiego jako obcego", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2010 / Tom 17", pages = "405 - 414" }
-
"Tekst literacki w nauczaniu języka obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej)", Tamara Czerkies, Kraków 2012 : [recenzja] Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców 2014 / Tom 21 / s. 416 - 4192014CZYSTY TEKST
Tamara Czerkies, Grażyna Zarzycka, "Tekst literacki w nauczaniu języka obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej)", Tamara Czerkies, Kraków 2012 : [recenzja], Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2014 / Tom 21, s. 416 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Tamara Czerkies, Grażyna Zarzycka", title = ""Tekst literacki w nauczaniu języka obcego (z elementami pedagogiki dyskursywnej)", Tamara Czerkies, Kraków 2012 : [recenzja]", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2014 / Tom 21", pages = "416 - 419" }