Hewilia Hetmańczyk-Bajer
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Wykorzystanie relaksacji i ruchu w pracy z dziećmi Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2013 / Tom 8 / s. 45 - 542013CZYSTY TEKST
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Danuta Krzywoń, Wykorzystanie relaksacji i ruchu w pracy z dziećmi, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2013 / Tom 8, s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Danuta Krzywoń", title = "Wykorzystanie relaksacji i ruchu w pracy z dziećmi", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2013 / Tom 8", pages = "45 - 54" }
-
Teoria ograniczeń w kontekście szeroko pojętych działań oświatowych Opublikowano w: Colloquium 2013 / Numer 1 / s. 47 - 682013CZYSTY TEKST
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Teoria ograniczeń w kontekście szeroko pojętych działań oświatowych , Colloquium, 2013 / Numer 1, s. 47 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Hewilia Hetmańczyk-Bajer", title = "Teoria ograniczeń w kontekście szeroko pojętych działań oświatowych ", journal = "Colloquium", issue = "2013 / Numer 1", pages = "47 - 68" }
-
Mutyzm selektywny w rzeczywistości przedszkolnej : studium przypadku Opublikowano w: Niepełnosprawność 2015 / Numer 20 / s. 165 - 1782015CZYSTY TEKST
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Mutyzm selektywny w rzeczywistości przedszkolnej : studium przypadku, Niepełnosprawność, 2015 / Numer 20, s. 165 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Hewilia Hetmańczyk-Bajer", title = "Mutyzm selektywny w rzeczywistości przedszkolnej : studium przypadku", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2015 / Numer 20", pages = "165 - 178" }
-
Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym Opublikowano w: Chowanna 2012 / Tom 2 / s. 225 - 2362012CZYSTY TEKST
Hewilia Hetmańczyk-Bajer, Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym, Chowanna, 2012 / Tom 2, s. 225 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Hewilia Hetmańczyk-Bajer", title = "Wykorzystanie Teorii Ograniczeń w procesie kształtowania kompetencji społecznych uczniów w młodszym wieku szkolnym", journal = "Chowanna", issue = "2012 / Tom 2", pages = "225 - 236" }