Ewa Baranowska-Prokop
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Analiza modelowa negocjacji offsetowych w warunkach oligopolu bilateralnego : implikacje dla polskiego przemysłu obronnego Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2014 / Tom 35 / Numer 2 / s. 11 - 222014CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Analiza modelowa negocjacji offsetowych w warunkach oligopolu bilateralnego : implikacje dla polskiego przemysłu obronnego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2014 / Tom 35 / Numer 2, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop", title = "Analiza modelowa negocjacji offsetowych w warunkach oligopolu bilateralnego : implikacje dla polskiego przemysłu obronnego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2014 / Tom 35 / Numer 2", pages = "11 - 22" }
-
Barter i transakcje niemonetarne w krajach transformacji systemowej Europy Środkowej i Wschodniej / Ewa Baranowska-Prokop. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2004 / Tom 15 / s. 160 - 1732004CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Barter i transakcje niemonetarne w krajach transformacji systemowej Europy Środkowej i Wschodniej / Ewa Baranowska-Prokop., International Journal of Management and Economics, 2004 / Tom 15, s. 160 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop", title = "Barter i transakcje niemonetarne w krajach transformacji systemowej Europy Środkowej i Wschodniej / Ewa Baranowska-Prokop.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2004 / Tom 15", pages = "160 - 173" }
-
Megamarketing a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa / Ewa Baranowska-Prokop. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2005 / Tom 17 / s. 167 - 1772005CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Megamarketing a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa / Ewa Baranowska-Prokop., International Journal of Management and Economics, 2005 / Tom 17, s. 167 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop", title = "Megamarketing a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa / Ewa Baranowska-Prokop.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2005 / Tom 17", pages = "167 - 177" }
-
Wybrane aspekty strategii konkurowania polskich firm wcześnie umiędzynarodowionych w ocenie menedżerskiej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 44 / Numer 2 / s. 19 - 322016CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora, Wybrane aspekty strategii konkurowania polskich firm wcześnie umiędzynarodowionych w ocenie menedżerskiej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 44 / Numer 2, s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora", title = "Wybrane aspekty strategii konkurowania polskich firm wcześnie umiędzynarodowionych w ocenie menedżerskiej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 44 / Numer 2", pages = "19 - 32" }
-
Ambush marketing – kontrowersyjne narzędzie kreowania wizerunku marki Opublikowano w: Współczesne Problemy Ekonomiczne 2014 / Numer 8 / s. 193 - 2022014CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Ambush marketing – kontrowersyjne narzędzie kreowania wizerunku marki, Współczesne Problemy Ekonomiczne, 2014 / Numer 8, s. 193 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop", title = "Ambush marketing – kontrowersyjne narzędzie kreowania wizerunku marki", journal = "Współczesne Problemy Ekonomiczne", issue = "2014 / Numer 8", pages = "193 - 202" }
-
Kontrowersje związane z transakcjami offsetowymi jako uwarunkowaną formą wymiany międzynarodowej / Ewa Baranowska-Prokop. Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2008 / Tom 24 / s. 60 - 772008CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Kontrowersje związane z transakcjami offsetowymi jako uwarunkowaną formą wymiany międzynarodowej / Ewa Baranowska-Prokop., International Journal of Management and Economics, 2008 / Tom 24, s. 60 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop", title = "Kontrowersje związane z transakcjami offsetowymi jako uwarunkowaną formą wymiany międzynarodowej / Ewa Baranowska-Prokop.", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2008 / Tom 24", pages = "60 - 77" }
-
Wskaźniki internacjonalizacji a wskaźniki sukcesu w polskich przedsiębiorstwach wcześnie umiędzynarodowionych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 51 / Numer 3 / s. 7 - 172018CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora, Wskaźniki internacjonalizacji a wskaźniki sukcesu w polskich przedsiębiorstwach wcześnie umiędzynarodowionych , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 51 / Numer 3, s. 7 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora", title = "Wskaźniki internacjonalizacji a wskaźniki sukcesu w polskich przedsiębiorstwach wcześnie umiędzynarodowionych ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 51 / Numer 3", pages = "7 - 17" }
-
Competitive strategy versus sector-specific determinants in success perception of Polish Born Globals Opublikowano w: Journal of International Studies 2015 / Tom 8 / Numer 1 / s. 9 - 212015CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora, Competitive strategy versus sector-specific determinants in success perception of Polish Born Globals, Journal of International Studies, 2015 / Tom 8 / Numer 1, s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora", title = "Competitive strategy versus sector-specific determinants in success perception of Polish Born Globals", journal = "Journal of International Studies", issue = "2015 / Tom 8 / Numer 1", pages = "9 - 21" }
-
Relationship Between Competitive Strategies and the Success Perception of Polish Born Globals Opublikowano w: International Journal of Management and Economics 2014 / Tom 43 / s. 94 - 1132014CZYSTY TEKST
Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora, Relationship Between Competitive Strategies and the Success Perception of Polish Born Globals, International Journal of Management and Economics, 2014 / Tom 43, s. 94 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Baranowska-Prokop, Tomasz Sikora", title = "Relationship Between Competitive Strategies and the Success Perception of Polish Born Globals", journal = "International Journal of Management and Economics", issue = "2014 / Tom 43", pages = "94 - 113" }