Joanna Hernik
16 artykuły w 7 czasopismach
-
Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 37 - 472014CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 37 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Istota innowacji w aspekcie ewoluującego otoczenia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "37 - 47" }
-
Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 46 - 532009CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 46 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Etyka w działalności małych i średnich przedsiębiorstw województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "46 - 53" }
-
Amerykańskie organizacje non profit – obraz z czasu kryzysu Opublikowano w: Oeconomia Copernicana 2011 / Tom 2 / Numer 4 / s. 55 - 712011CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Amerykańskie organizacje non profit – obraz z czasu kryzysu, Oeconomia Copernicana, 2011 / Tom 2 / Numer 4, s. 55 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Amerykańskie organizacje non profit – obraz z czasu kryzysu", journal = "Oeconomia Copernicana", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 4", pages = "55 - 71" }
-
Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 59 - 722016CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 59 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Society awareness, competition and cooperation with business as determinants of marketing management in non-governmental organizations", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "59 - 72" }
-
An examination of free downloading attitudes: perspectives from Romania Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 67 - 772013CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Simona Elena Iagăr, Dana-Nicoleta Lascu, An examination of free downloading attitudes: perspectives from Romania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 67 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik, Simona Elena Iagăr, Dana-Nicoleta Lascu", title = "An examination of free downloading attitudes: perspectives from Romania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "67 - 77" }
-
Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 79 - 852008CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 79 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "79 - 85" }
-
Ceny usług komunikacji miejskiej jako element konkurencyjności na przykładzie miast województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Przegląd Zachodniopomorski 2015 / Tom 30 (59) / Numer 2 / s. 95 - 1122015CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Weronika Kosek, Ceny usług komunikacji miejskiej jako element konkurencyjności na przykładzie miast województwa zachodniopomorskiego, Przegląd Zachodniopomorski, 2015 / Tom 30 (59) / Numer 2, s. 95 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik, Weronika Kosek", title = "Ceny usług komunikacji miejskiej jako element konkurencyjności na przykładzie miast województwa zachodniopomorskiego", journal = "Przegląd Zachodniopomorski", issue = "2015 / Tom 30 (59) / Numer 2", pages = "95 - 112" }
-
Organizacje pozarządowe jako dysponent zasobów skarbu państwa na przykładzie wybranych organizacji województwa zachodniopomorskiego Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 8 / s. 99 - 1052008CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Organizacje pozarządowe jako dysponent zasobów skarbu państwa na przykładzie wybranych organizacji województwa zachodniopomorskiego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 8, s. 99 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Organizacje pozarządowe jako dysponent zasobów skarbu państwa na przykładzie wybranych organizacji województwa zachodniopomorskiego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 8", pages = "99 - 105" }
-
Funkcje kierownicze menedżera na przykładzie działalności organizacji pozarządowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2008 / Tom 6 / Numer 4 / s. 116 - 1262008CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Funkcje kierownicze menedżera na przykładzie działalności organizacji pozarządowych, Problemy Zarządzania, 2008 / Tom 6 / Numer 4, s. 116 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Funkcje kierownicze menedżera na przykładzie działalności organizacji pozarządowych", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2008 / Tom 6 / Numer 4", pages = "116 - 126" }
-
Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USA Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 209 - 2152007CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USA, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 209 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USA", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "209 - 215" }
-
Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 209 - 2192017CZYSTY TEKST
Gunta Grīnberga-Zālīte, Joanna Hernik, Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 209 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Gunta Grīnberga-Zālīte, Joanna Hernik", title = "Criteria of hotel services quality evaluation in the opinion of tourists on the objects in Świnoujście and Jurmala examples", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "209 - 219" }
-
Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 284 - 2892006CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 284 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "284 - 289" }
-
Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 285 - 2952010CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 285 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia : rekomendacje dla komunikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "285 - 295" }
-
Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 303 - 3162012CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 303 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "303 - 316" }
-
"Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 407 - 4162009CZYSTY TEKST
Monika Březinová, Joanna Hernik, "Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 407 - 416
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Březinová, Joanna Hernik", title = ""Mobile communication" jako narzędzie współczesnego marketingu : wybrane problemy i rekomendacje", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "407 - 416" }
-
Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?" Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 655 - 6682011CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?", Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 655 - 668
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Kampania społeczna : założenia i efekty na przykładzie amerykańskiego programu "Got milk?"", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "655 - 668" }