Sylwester Makarski
10 artykuły w 6 czasopismach
- 
        Agroturystyka szansą na poprawę warunków życia mieszkańców wsi w regionach o rozdrobnionym rolnictwie Opublikowano w: Europa Regionum 2013 / Tom 16 / s. 11 - 232013CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Agroturystyka szansą na poprawę warunków życia mieszkańców wsi w regionach o rozdrobnionym rolnictwie, Europa Regionum, 2013 / Tom 16, s. 11 - 23 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski", title = "Agroturystyka szansą na poprawę warunków życia mieszkańców wsi w regionach o rozdrobnionym rolnictwie", journal = "Europa Regionum", issue = "2013 / Tom 16", pages = "11 - 23" } 
- 
        Postawy i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw handlowych na rynku rolnym Opublikowano w: Rocznik Przemyski 1995 / Tom 31 / Numer 2 / s. 27 - 341995CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Marian Woźniak, Postawy i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw handlowych na rynku rolnym, Rocznik Przemyski, 1995 / Tom 31 / Numer 2, s. 27 - 34 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski, Marian Woźniak", title = "Postawy i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw handlowych na rynku rolnym", journal = "Rocznik Przemyski", issue = "1995 / Tom 31 / Numer 2", pages = "27 - 34" } 
- 
        Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw regionu podkarpackiego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 119 - 1332014CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw regionu podkarpackiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 119 - 133 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski", title = "Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw regionu podkarpackiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "119 - 133" } 
- 
        Marketing w pozarolniczych sferach agrobiznesu Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia 1998-1999 / Tom 32-33 / s. 151 - 1661998CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Marketing w pozarolniczych sferach agrobiznesu, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, 1998-1999 / Tom 32-33, s. 151 - 166 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski", title = "Marketing w pozarolniczych sferach agrobiznesu", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia", issue = "1998-1999 / Tom 32-33", pages = "151 - 166" } 
- 
        Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 169 - 1812010CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 169 - 181 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski", title = "Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "169 - 181" } 
- 
        Kompetencje źródłem i warunkiem rozwoju innowacyjnej konkurencyjności firm Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 8 / s. 219 - 2252008CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Kompetencje źródłem i warunkiem rozwoju innowacyjnej konkurencyjności firm, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 8, s. 219 - 225 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski", title = "Kompetencje źródłem i warunkiem rozwoju innowacyjnej konkurencyjności firm", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 8", pages = "219 - 225" } 
- 
        Rola promocji w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej : (na przykładzie wybranych gmin woj. podkarpackiego) Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 275 - 2822008CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Rola promocji w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej : (na przykładzie wybranych gmin woj. podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 275 - 282 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski", title = "Rola promocji w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej : (na przykładzie wybranych gmin woj. podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "275 - 282" } 
- 
        Skłonność do konsumpcji produktów regionalnych szansą rozwoju lokalnego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 75 / s. 381 - 3912011CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Skłonność do konsumpcji produktów regionalnych szansą rozwoju lokalnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 381 - 391 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski", title = "Skłonność do konsumpcji produktów regionalnych szansą rozwoju lokalnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "381 - 391" } 
- 
        Kapitał ludzki a innowacyjność i konkurencyjność przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 44, cz. 1 / s. 389 - 3972009CZYSTY TEKSTSylwester Makarski, Kapitał ludzki a innowacyjność i konkurencyjność przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 44, cz. 1, s. 389 - 397 BIBTEX@Article{ authors = "Sylwester Makarski", title = "Kapitał ludzki a innowacyjność i konkurencyjność przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 44, cz. 1", pages = "389 - 397" } 
- 
        Przemiany społeczno-ekonomiczne na wsi w warunkach rynkowych Opublikowano w: Rocznik Przemyski 1993-1994 / Tom 29-30 / Numer 7 (3) / s. 567 - 5831993CZYSTY TEKSTMaria Grzybek, Sylwester Makarski, Przemiany społeczno-ekonomiczne na wsi w warunkach rynkowych, Rocznik Przemyski, 1993-1994 / Tom 29-30 / Numer 7 (3), s. 567 - 583 BIBTEX@Article{ authors = "Maria Grzybek, Sylwester Makarski", title = "Przemiany społeczno-ekonomiczne na wsi w warunkach rynkowych", journal = "Rocznik Przemyski", issue = "1993-1994 / Tom 29-30 / Numer 7 (3)", pages = "567 - 583" }