Zofia Okraj
9 artykuły w 7 czasopismach
-
Uwarunkowania efektywnej dyskusji w szkole wyższe Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2006 / Tom 16 / s. 51 - 642006CZYSTY TEKST
Zofia Okraj, Uwarunkowania efektywnej dyskusji w szkole wyższe, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Okraj", title = "Uwarunkowania efektywnej dyskusji w szkole wyższe", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "51 - 64" }
-
Jedno zagadnienie, kilka wariantów dyskusji w szkole wyższej : specyfika, techniki, przykłady Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2017 / Tom 8 / Numer 1 (18) / s. 55 - 672017CZYSTY TEKST
Zofia Okraj, Jedno zagadnienie, kilka wariantów dyskusji w szkole wyższej : specyfika, techniki, przykłady , Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 1 (18), s. 55 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Okraj", title = "Jedno zagadnienie, kilka wariantów dyskusji w szkole wyższej : specyfika, techniki, przykłady ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 1 (18)", pages = "55 - 67" }
-
Kultura twórczych dyskusji : komunikat z badań eksperymentalnych Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2014 / Numer 1 / s. 72 - 982014CZYSTY TEKST
Zofia Okraj, Kultura twórczych dyskusji : komunikat z badań eksperymentalnych, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 1, s. 72 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Okraj", title = "Kultura twórczych dyskusji : komunikat z badań eksperymentalnych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 1", pages = "72 - 98" }
-
O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjne Opublikowano w: Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN 2015 / Numer 2 / s. 149 - 1562015CZYSTY TEKST
Zofia Okraj, O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjne, Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN, 2015 / Numer 2, s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Okraj", title = "O konferencji „Sto pytań o kreatywność”, czyli dlaczego warto angażować studentów w działania naukowe i organizacyjne", journal = "Parezja. Czasopismo Forum Młodych Pedagogów przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN", issue = "2015 / Numer 2", pages = "149 - 156" }
-
Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / s. 159 - 1822018CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Zofia Okraj, Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 159 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Modrzejewska-Świgulska, Zofia Okraj", title = "Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "159 - 182" }
-
Krajowe ramy kwalifikacji a twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich - relacja z badań Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2019 / Tom 10 / Numer 1 (26) / s. 173 - 1922019CZYSTY TEKST
Zofia Okraj, Krajowe ramy kwalifikacji a twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich - relacja z badań , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 1 (26), s. 173 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Okraj", title = "Krajowe ramy kwalifikacji a twórcza praca dydaktyczna w doświadczeniach nauczycieli akademickich - relacja z badań ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 1 (26)", pages = "173 - 192" }
-
„Edukacja uniwersytecka i kreowanie elit społecznych”, Daria Hejwosz, Kraków 2010 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2013 / Numer 1 (28) / s. 195 - 1962013CZYSTY TEKST
Daria Hejwosz, Zofia Okraj, „Edukacja uniwersytecka i kreowanie elit społecznych”, Daria Hejwosz, Kraków 2010 : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2013 / Numer 1 (28), s. 195 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Hejwosz, Zofia Okraj", title = "„Edukacja uniwersytecka i kreowanie elit społecznych”, Daria Hejwosz, Kraków 2010 : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2013 / Numer 1 (28)", pages = "195 - 196" }
-
"Uniwersytety trzeciego wieku w Warszawie", Katarzyna Lubryczyńska, Warszawa 2005 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2006 / Tom 3-4 (32-33) / s. 237 - 2402006CZYSTY TEKST
Lubraczyńska, Zofia Okraj, "Uniwersytety trzeciego wieku w Warszawie", Katarzyna Lubryczyńska, Warszawa 2005 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2006 / Tom 3-4 (32-33), s. 237 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Lubraczyńska, Zofia Okraj", title = ""Uniwersytety trzeciego wieku w Warszawie", Katarzyna Lubryczyńska, Warszawa 2005 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2006 / Tom 3-4 (32-33)", pages = "237 - 240" }
-
Zasady i formy twórczych dyskusji – relacja z badań eksperymentalnych Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2013 / Tom 22 / s. 255 - 2762013CZYSTY TEKST
Zofia Okraj, Zasady i formy twórczych dyskusji – relacja z badań eksperymentalnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2013 / Tom 22, s. 255 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Okraj", title = "Zasady i formy twórczych dyskusji – relacja z badań eksperymentalnych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2013 / Tom 22", pages = "255 - 276" }