Monika Modrzejewska-Świgulska
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Wprowadzenie : Zdolności - talent - twórczość : Bardzo "obecne" dyskursy Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2023 / Numer 16 / s. 8 - 162023CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Krzysztof Szmidt, Wprowadzenie : Zdolności - talent - twórczość : Bardzo "obecne" dyskursy, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 8 - 16
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska, Krzysztof Szmidt", title = "Wprowadzenie : Zdolności - talent - twórczość : Bardzo "obecne" dyskursy", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "8 - 16" }
-
Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 2 / s. 13 - 262018CZYSTY TEKST
Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska, Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "13 - 26" }
-
Limitations in the Work of Polish Teachers : Report of Research Opublikowano w: Creativity. Theories-Research-Applications 2014 / Tom 1 / Numer 1 / s. 107 - 1182014CZYSTY TEKST
Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska, Limitations in the Work of Polish Teachers : Report of Research, Creativity. Theories-Research-Applications, 2014 / Tom 1 / Numer 1, s. 107 - 118
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Limitations in the Work of Polish Teachers : Report of Research", journal = "Creativity. Theories-Research-Applications", issue = "2014 / Tom 1 / Numer 1", pages = "107 - 118" }
-
"Do You Think The Painting is Finished?" : The Function of Correction/Conversation in Developing Painting Skills on the Example of Outdoor Painting Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2023 / Numer 16 / s. 144 - 1612023CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, "Do You Think The Painting is Finished?" : The Function of Correction/Conversation in Developing Painting Skills on the Example of Outdoor Painting, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2023 / Numer 16, s. 144 - 161
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska", title = ""Do You Think The Painting is Finished?" : The Function of Correction/Conversation in Developing Painting Skills on the Example of Outdoor Painting", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2023 / Numer 16", pages = "144 - 161" }
-
Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / s. 159 - 1822018CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Zofia Okraj, Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 159 - 182
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska, Zofia Okraj", title = "Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "159 - 182" }
-
Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 2 / s. 197 - 2142014CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 197 - 214
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "197 - 214" }
-
„I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżyserek Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2019 / Numer 8 / s. 221 - 2402019CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, „I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżyserek, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 221 - 240
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "„I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżyserek", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "221 - 240" }
-
(Nie)widzialne środowisko? : o tym, czy i do czego potrzebujemy «shinrin yoku» Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2022 / Numer 15 / s. 293 - 3122022CZYSTY TEKST
Marcin M. Bogusławski, Monika Modrzejewska-Świgulska, (Nie)widzialne środowisko? : o tym, czy i do czego potrzebujemy «shinrin yoku», Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2022 / Numer 15, s. 293 - 312
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin M. Bogusławski, Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "(Nie)widzialne środowisko? : o tym, czy i do czego potrzebujemy «shinrin yoku»", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2022 / Numer 15", pages = "293 - 312" }