Monika Modrzejewska-Świgulska
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 2 / s. 13 - 262018CZYSTY TEKST
Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska, Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 2, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Bariery w pracy nauczycieli oraz innowatorów edukacyjnych w perspektywie badań pedagogicznych = Obstacles at the Work of Teachers and Innovators Based on the Results of Educational Research ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 2", pages = "13 - 26" }
-
Limitations in the Work of Polish Teachers : Report of Research Opublikowano w: Creativity. Theories-Research-Applications 2014 / Tom 1 / Numer 1 / s. 107 - 1182014CZYSTY TEKST
Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska, Limitations in the Work of Polish Teachers : Report of Research, Creativity. Theories-Research-Applications, 2014 / Tom 1 / Numer 1, s. 107 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Chmielińska, Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Limitations in the Work of Polish Teachers : Report of Research", journal = "Creativity. Theories-Research-Applications", issue = "2014 / Tom 1 / Numer 1", pages = "107 - 118" }
-
Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 7 / s. 159 - 1822018CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Zofia Okraj, Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 7, s. 159 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Modrzejewska-Świgulska, Zofia Okraj", title = "Jedna teoria – dwie inspiracje badawcze Relacje z badań prowadzonych z wykorzystaniem podejścia teoretyczno- -metodologicznego Howarda E. Grubera", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 7", pages = "159 - 182" }
-
Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 2 / s. 197 - 2142014CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości, Chowanna, 2014 / Tom 2, s. 197 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 2", pages = "197 - 214" }
-
„I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżyserek Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2019 / Numer 8 / s. 221 - 2402019CZYSTY TEKST
Monika Modrzejewska-Świgulska, „I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżyserek, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 8, s. 221 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Modrzejewska-Świgulska", title = "„I nie powiem, żeby to były jakieś takie spotkania z Mistrzami”: relacje z innymi przedstawicielami dziedziny a rozwój zawodowy w narracjach polskich reżyserek", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 8", pages = "221 - 240" }