Anna Jakubowicz-Bryx
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Wizerunek nauczyciela wczesnej edukacji w opiniach rodziców i nauczycieli Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 1 (7) / s. 7 - 232016CZYSTY TEKST
Anna Jakubowicz-Bryx, Wizerunek nauczyciela wczesnej edukacji w opiniach rodziców i nauczycieli , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 1 (7), s. 7 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Wizerunek nauczyciela wczesnej edukacji w opiniach rodziców i nauczycieli ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 1 (7)", pages = "7 - 23" }
-
Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2015 / Tom 10 / s. 133 - 1442015CZYSTY TEKST
Anna Jakubowicz-Bryx, Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 10, s. 133 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Postrzeganie sytuacji konfliktowych w środowisku rówieśniczym przez uczniów we wczesnej edukacji", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 10", pages = "133 - 144" }
-
Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 199 - 2082011CZYSTY TEKST
Anna Jakubowicz-Bryx, Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 199 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Historyjka obrazkowa jako środek aktywizujący rozwój leksykalny i rozumienie treści u dzieci siedmioletnich", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "199 - 208" }
-
"Edukacja czytelnicza wyzwaniem współczesnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej", Anna Jakubowicz-Bryx, Bydgoszcz 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Nauczyciel i Szkoła 2012 / Tom 2 (52) / s. 229 - 2312012CZYSTY TEKST
Anna Jakubowicz-Bryx, Piotr Kowolik, "Edukacja czytelnicza wyzwaniem współczesnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej", Anna Jakubowicz-Bryx, Bydgoszcz 2011 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2012 / Tom 2 (52), s. 229 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jakubowicz-Bryx, Piotr Kowolik", title = ""Edukacja czytelnicza wyzwaniem współczesnej pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej", Anna Jakubowicz-Bryx, Bydgoszcz 2011 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2012 / Tom 2 (52)", pages = "229 - 231" }
-
Aktywność edukacyjna studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w kontekście ich planów dotyczących własnej przyszłości Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 14 / s. 239 - 2502017CZYSTY TEKST
Anna Jakubowicz-Bryx, Aktywność edukacyjna studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w kontekście ich planów dotyczących własnej przyszłości, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 239 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jakubowicz-Bryx", title = "Aktywność edukacyjna studentów pedagogiki wczesnoszkolnej w kontekście ich planów dotyczących własnej przyszłości", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "239 - 250" }