Zbigniew Łęski
8 artykuły w 4 czasopismach
-
Transakcje nauczyciel–uczeń w wybranych teoriach dydaktycznych Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2012 / Tom 1 / s. 49 - 632012CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, Transakcje nauczyciel–uczeń w wybranych teoriach dydaktycznych, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2012 / Tom 1, s. 49 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "Transakcje nauczyciel–uczeń w wybranych teoriach dydaktycznych", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2012 / Tom 1", pages = "49 - 63" }
-
Struktura osobowości użytkownika komputera z perspektywy analizy transakcyjnej Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2015 / Tom 4 / s. 101 - 1162015CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, Struktura osobowości użytkownika komputera z perspektywy analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 101 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "Struktura osobowości użytkownika komputera z perspektywy analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "101 - 116" }
-
Cyberprzestrzeń w kontekście relacji rodzinnych Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2016 / Tom 13 / s. 117 - 1262016CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, Cyberprzestrzeń w kontekście relacji rodzinnych , Wychowanie w Rodzinie, 2016 / Tom 13, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "Cyberprzestrzeń w kontekście relacji rodzinnych ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2016 / Tom 13", pages = "117 - 126" }
-
"Cathexis Reader : Transactional Analysis Treatment of Psychosis", J.L. Shiff, New York 1975 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2013 / Tom 2 / s. 153 - 1562013CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, J.L. Shiff, "Cathexis Reader : Transactional Analysis Treatment of Psychosis", J.L. Shiff, New York 1975 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2013 / Tom 2, s. 153 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski, J.L. Shiff", title = ""Cathexis Reader : Transactional Analysis Treatment of Psychosis", J.L. Shiff, New York 1975 : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2013 / Tom 2", pages = "153 - 156" }
-
"Life Scripts : A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns", Richard G. Erskine, [b.m.] [b.r.] : [recenzja] Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2014 / Tom 3 / s. 155 - 1572014CZYSTY TEKST
Richard G. Erskine, Zbigniew Łęski, "Life Scripts : A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns", Richard G. Erskine, [b.m.] [b.r.] : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2014 / Tom 3, s. 155 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Richard G. Erskine, Zbigniew Łęski", title = ""Life Scripts : A Transactional Anaysis of Unconscious Relational Patterns", Richard G. Erskine, [b.m.] [b.r.] : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2014 / Tom 3", pages = "155 - 157" }
-
Młodzież a nowe technologie : profil korzystania z komputera przez studentów oraz uczniów szkół średnich - studium badawcze = Youth and New Technologies : A Profile Computer Use by University and High School Students - Research Study Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 157 - 1622018CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, Młodzież a nowe technologie : profil korzystania z komputera przez studentów oraz uczniów szkół średnich - studium badawcze = Youth and New Technologies : A Profile Computer Use by University and High School Students - Research Study , Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 157 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "Młodzież a nowe technologie : profil korzystania z komputera przez studentów oraz uczniów szkół średnich - studium badawcze = Youth and New Technologies : A Profile Computer Use by University and High School Students - Research Study ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "157 - 162" }
-
Komputeryzacja kształcenia w świetle zasad dydaktyki ogólnej Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2005 / Tom 14 / s. 229 - 2412005CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, Komputeryzacja kształcenia w świetle zasad dydaktyki ogólnej , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2005 / Tom 14, s. 229 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "Komputeryzacja kształcenia w świetle zasad dydaktyki ogólnej ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2005 / Tom 14", pages = "229 - 241" }
-
„Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 323 - 3282017CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, „Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 323 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "„Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnej ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "323 - 328" }