Maria Kocór
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Doświadczenia nauczycieli związane z rolą wychowawcy klasy w szkołach na terenie Podkarpacia Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 4(18) / s. 37 - 442016CZYSTY TEKST
Maria Kocór, Doświadczenia nauczycieli związane z rolą wychowawcy klasy w szkołach na terenie Podkarpacia, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 4(18), s. 37 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kocór", title = "Doświadczenia nauczycieli związane z rolą wychowawcy klasy w szkołach na terenie Podkarpacia", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 4(18)", pages = "37 - 44" }
-
On the Need of Change and Thinking about School and its «Causative Power» Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2019 / Tom 19 / s. 37 - 502019CZYSTY TEKST
Maria Kocór, On the Need of Change and Thinking about School and its «Causative Power», Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2019 / Tom 19, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kocór", title = "On the Need of Change and Thinking about School and its «Causative Power»", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2019 / Tom 19", pages = "37 - 50" }
-
Postawy instrumentalno-adaptacyjne nauczycieli jako pozostałość przeszłości i konsekwencja kryzysu kształcenia w szkole wyższej Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2012 / Numer 2 / s. 121 - 1462012CZYSTY TEKST
Maria Kocór, Postawy instrumentalno-adaptacyjne nauczycieli jako pozostałość przeszłości i konsekwencja kryzysu kształcenia w szkole wyższej, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2012 / Numer 2, s. 121 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kocór", title = "Postawy instrumentalno-adaptacyjne nauczycieli jako pozostałość przeszłości i konsekwencja kryzysu kształcenia w szkole wyższej", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2012 / Numer 2", pages = "121 - 146" }
-
Zaufanie i odpowiedzialne zaangażowanie szkolnych podmiotów w edukację dla lepszego jutra Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2017 / Tom 14 / s. 157 - 1682017CZYSTY TEKST
Maria Kocór, Zaufanie i odpowiedzialne zaangażowanie szkolnych podmiotów w edukację dla lepszego jutra, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2017 / Tom 14, s. 157 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kocór", title = "Zaufanie i odpowiedzialne zaangażowanie szkolnych podmiotów w edukację dla lepszego jutra", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2017 / Tom 14", pages = "157 - 168" }
-
Dlaczego współczesny nauczyciel jest słabo przygotowany i umotywowany do pracy wychowawczej w szkole? Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2016 / Tom 13 / s. 185 - 1942016CZYSTY TEKST
Maria Kocór, Dlaczego współczesny nauczyciel jest słabo przygotowany i umotywowany do pracy wychowawczej w szkole?, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2016 / Tom 13, s. 185 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kocór", title = "Dlaczego współczesny nauczyciel jest słabo przygotowany i umotywowany do pracy wychowawczej w szkole?", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2016 / Tom 13", pages = "185 - 194" }
-
Szkoła jako miejsce wsparcia w trudnych sytuacjach Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 1(23) / s. 218 - 2242018CZYSTY TEKST
Maria Kocór, Szkoła jako miejsce wsparcia w trudnych sytuacjach, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 1(23), s. 218 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kocór", title = "Szkoła jako miejsce wsparcia w trudnych sytuacjach", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 1(23)", pages = "218 - 224" }
-
Partnerstwo edukacyjne w szkole Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 2(24) / s. 266 - 2722018CZYSTY TEKST
Maria Kocór, Partnerstwo edukacyjne w szkole, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 2(24), s. 266 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kocór", title = "Partnerstwo edukacyjne w szkole", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 2(24)", pages = "266 - 272" }