Wojciech Czerski
17 artykuły w 3 czasopismach
-
Manipulacja informacją jednym z kluczowych problemów współczesnego świata mediów = Mnaipulation of Information One of the Key Problems of the Contemporary Media World Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2019 / Tom 14 / s. 55 - 652019CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Manipulacja informacją jednym z kluczowych problemów współczesnego świata mediów = Mnaipulation of Information One of the Key Problems of the Contemporary Media World , Dydaktyka Informatyki, 2019 / Tom 14, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Manipulacja informacją jednym z kluczowych problemów współczesnego świata mediów = Mnaipulation of Information One of the Key Problems of the Contemporary Media World ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2019 / Tom 14", pages = "55 - 65" }
-
Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2014 / Tom 5 / Numer 2 / s. 82 - 872014CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014 / Tom 5 / Numer 2, s. 82 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2", pages = "82 - 87" }
-
„Cyfrowa szkoła” – szansa, czy zagrożenie dla edukacji? Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2014 / Tom 9 / s. 104 - 1132014CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Rafał Wawer, „Cyfrowa szkoła” – szansa, czy zagrożenie dla edukacji?, Dydaktyka Informatyki, 2014 / Tom 9, s. 104 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski, Rafał Wawer", title = "„Cyfrowa szkoła” – szansa, czy zagrożenie dla edukacji?", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2014 / Tom 9", pages = "104 - 113" }
-
Nowoczesny nauczyciel akademicki w dobie COVID-19 = Modern Academic Teacher in te Era of COVID-19 Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2020 / Tom 15 / s. 104 - 1192020CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Nowoczesny nauczyciel akademicki w dobie COVID-19 = Modern Academic Teacher in te Era of COVID-19, Dydaktyka Informatyki, 2020 / Tom 15, s. 104 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Nowoczesny nauczyciel akademicki w dobie COVID-19 = Modern Academic Teacher in te Era of COVID-19", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2020 / Tom 15", pages = "104 - 119" }
-
Edukacyjne zastosowanie drukarek 3D Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2015 / Numer 2(12) / s. 105 - 1112015CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Artur Popko, Rafał Wawer, Edukacyjne zastosowanie drukarek 3D, Edukacja - Technika - Informatyka, 2015 / Numer 2(12), s. 105 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski, Artur Popko, Rafał Wawer", title = "Edukacyjne zastosowanie drukarek 3D", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2015 / Numer 2(12)", pages = "105 - 111" }
-
Analiza wybranych dzienników elektronicznych a wymogi pracowników szkół Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2010 / Tom 1 / Numer 2 / s. 118 - 1242010CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Analiza wybranych dzienników elektronicznych a wymogi pracowników szkół, Edukacja - Technika - Informatyka, 2010 / Tom 1 / Numer 2, s. 118 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Analiza wybranych dzienników elektronicznych a wymogi pracowników szkół", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2010 / Tom 1 / Numer 2", pages = "118 - 124" }
-
„Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych”, Wojciech Czerski, Lublin 2017 : [recenzja] Opublikowano w: Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media 2018 / Numer 2 (29) / s. 129 - 1322018CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Iwona Müller, „Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych”, Wojciech Czerski, Lublin 2017 : [recenzja] , Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media, 2018 / Numer 2 (29), s. 129 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski, Iwona Müller", title = "„Gotowość nauczycieli do stosowania nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych”, Wojciech Czerski, Lublin 2017 : [recenzja] ", journal = "Nowa Biblioteka. Usługi, Technologie Informacyjne i Media", issue = "2018 / Numer 2 (29)", pages = "129 - 132" }
-
Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej = The New Ways of Teaching Software in Early School Education Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2018 / Tom 13 / s. 129 - 1342018CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej = The New Ways of Teaching Software in Early School Education , Dydaktyka Informatyki, 2018 / Tom 13, s. 129 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Nowe sposoby nauki programowania w edukacji wczesnoszkolnej = The New Ways of Teaching Software in Early School Education ", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2018 / Tom 13", pages = "129 - 134" }
-
Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2012 / Tom 3 / Numer 2 / s. 134 - 1412012CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich, Edukacja - Technika - Informatyka, 2012 / Tom 3 / Numer 2, s. 134 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Znajomość nowoczesnych multimedialnych środków dydaktycznych przez studentów kierunków nauczycielskich", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2012 / Tom 3 / Numer 2", pages = "134 - 141" }
-
Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2017 / Tom 12 / s. 180 - 1862017CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli, Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 180 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Ewolucja katalogu kompetencji informacyjnych nauczycieli", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "180 - 186" }
-
Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2013 / Tom 4 / Numer 2 / s. 196 - 2022013CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2013 / Tom 4 / Numer 2, s. 196 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Multibook a tradycyjna książka w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2013 / Tom 4 / Numer 2", pages = "196 - 202" }
-
Narzędzia informatyczne wspomagające pracę nowoczesnego naukowca = IT Tools Supporting the Modern Scientist Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 1(19) / s. 199 - 2042017CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Narzędzia informatyczne wspomagające pracę nowoczesnego naukowca = IT Tools Supporting the Modern Scientist, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 1(19), s. 199 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Narzędzia informatyczne wspomagające pracę nowoczesnego naukowca = IT Tools Supporting the Modern Scientist", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 1(19)", pages = "199 - 204" }
-
Nomofobia - szczególnie groźna odmiana uzależnienia od telefonu komórkowego Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 3(25) / s. 212 - 2172018CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Nomofobia - szczególnie groźna odmiana uzależnienia od telefonu komórkowego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 3(25), s. 212 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Nomofobia - szczególnie groźna odmiana uzależnienia od telefonu komórkowego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 3(25)", pages = "212 - 217" }
-
Związki technologii informacyjnych z neuroestetyką. Weryfikacja eyetrackingowa nieistniejących obrazów – przygotowanie badań Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2014 / Tom 9 / s. 222 - 2342014CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Rafał Wawer, Związki technologii informacyjnych z neuroestetyką. Weryfikacja eyetrackingowa nieistniejących obrazów – przygotowanie badań, Dydaktyka Informatyki, 2014 / Tom 9, s. 222 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski, Rafał Wawer", title = "Związki technologii informacyjnych z neuroestetyką. Weryfikacja eyetrackingowa nieistniejących obrazów – przygotowanie badań", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2014 / Tom 9", pages = "222 - 234" }
-
Wiedza doradców metodycznych na temat tablic interaktywnych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2016 / Numer 3(17) / s. 233 - 2382016CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Wiedza doradców metodycznych na temat tablic interaktywnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2016 / Numer 3(17), s. 233 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = "Wiedza doradców metodycznych na temat tablic interaktywnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2016 / Numer 3(17)", pages = "233 - 238" }
-
"Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", Wrocław 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Dydaktyka Informatyki 2017 / Tom 12 / s. 253 - 2572017CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, "Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", Wrocław 2015 : [recenzja], Dydaktyka Informatyki, 2017 / Tom 12, s. 253 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski", title = ""Edukacja wczesnoszkolna. Scenariusze lekcji z komputerem, tabletem i nie tylko", Wrocław 2015 : [recenzja]", journal = "Dydaktyka Informatyki", issue = "2017 / Tom 12", pages = "253 - 257" }
-
Informatyczne przygotowanie pedagogów szkolnych – wyniki badań własnych Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2011 / Tom 2 / Numer 1 / s. 277 - 2832011CZYSTY TEKST
Wojciech Czerski, Rafał Wawer, Informatyczne przygotowanie pedagogów szkolnych – wyniki badań własnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2011 / Tom 2 / Numer 1, s. 277 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Czerski, Rafał Wawer", title = "Informatyczne przygotowanie pedagogów szkolnych – wyniki badań własnych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 1", pages = "277 - 283" }