Bogumiła Bobik
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Ciągłość czy zmiana? : o powojennym systemie kształcenia nauczycieli na przykładzie województwa śląsko-dąbrowskiego = Continuity of change? : The post-war teacher education system on the example of Silesia-Dąbrowa Voivodship Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2019 / Tom 7 / s. 42 - 582019CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, Ciągłość czy zmiana? : o powojennym systemie kształcenia nauczycieli na przykładzie województwa śląsko-dąbrowskiego = Continuity of change? : The post-war teacher education system on the example of Silesia-Dąbrowa Voivodship, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 42 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = "Ciągłość czy zmiana? : o powojennym systemie kształcenia nauczycieli na przykładzie województwa śląsko-dąbrowskiego = Continuity of change? : The post-war teacher education system on the example of Silesia-Dąbrowa Voivodship", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "42 - 58" }
-
Próba klasyfikacji form instytucjonalnych uzupełniających funkcję rodziny w Polsce Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2022 / Tom 10 / s. 51 - 682022CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, Próba klasyfikacji form instytucjonalnych uzupełniających funkcję rodziny w Polsce, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 10, s. 51 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = "Próba klasyfikacji form instytucjonalnych uzupełniających funkcję rodziny w Polsce", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 10", pages = "51 - 68" }
-
Próba ujęcia modelu pracy pedagoga w kontekście środowiska szkolnego = An Attempt to Present the Counselor's Work Model in the Context of the School Environment Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2020 / Tom 8 / s. 65 - 752020CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, Próba ujęcia modelu pracy pedagoga w kontekście środowiska szkolnego = An Attempt to Present the Counselor's Work Model in the Context of the School Environment , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = "Próba ujęcia modelu pracy pedagoga w kontekście środowiska szkolnego = An Attempt to Present the Counselor's Work Model in the Context of the School Environment ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "65 - 75" }
-
Zdalna pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualna w opiniach specjalistów Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2022 / Tom 11 / s. 119 - 1372022CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, Zdalna pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualna w opiniach specjalistów , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 11, s. 119 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = "Zdalna pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualna w opiniach specjalistów ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 11", pages = "119 - 137" }
-
Edukacja zdalna w opiniach modzieży Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2021 / Tom 9 / s. 130 - 1482021CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, Edukacja zdalna w opiniach modzieży , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2021 / Tom 9, s. 130 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = "Edukacja zdalna w opiniach modzieży ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2021 / Tom 9", pages = "130 - 148" }
-
"Bo jakie początki, takie będzie wszystko” – wybrane obszary diagnozy dziecka sześcioletniego Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 191 - 2062014CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, "Bo jakie początki, takie będzie wszystko” – wybrane obszary diagnozy dziecka sześcioletniego, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 191 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = ""Bo jakie początki, takie będzie wszystko” – wybrane obszary diagnozy dziecka sześcioletniego", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "191 - 206" }