Pablo Lafarga Ostáriz
6 artykuły w 1 czasopismach
-
School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2019 / Tom 7 / s. 113 - 1212019CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "113 - 121" }
-
An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursu Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2019 / Tom 7 / s. 151 - 1592019CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursu, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 151 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursu", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "151 - 159" }
-
Fake news as the axis of contemporary Higher Education Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2022 / Tom 11 / s. 201 - 2122022CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Sławomir Schultis, Rebeca Soler Costa, Fake news as the axis of contemporary Higher Education , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2022 / Tom 11, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Sławomir Schultis, Rebeca Soler Costa", title = "Fake news as the axis of contemporary Higher Education ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2022 / Tom 11", pages = "201 - 212" }
-
Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningu Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2020 / Tom 8 / s. 207 - 2172020CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningu , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 207 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningu ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "207 - 217" }
-
New ICTs and new needs : Teacher training and the accessibility of ICTs in higher education Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2021 / Tom 9 / s. 281 - 2922021CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebeca Soler Costa, New ICTs and new needs : Teacher training and the accessibility of ICTs in higher education , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2021 / Tom 9, s. 281 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebeca Soler Costa", title = "New ICTs and new needs : Teacher training and the accessibility of ICTs in higher education ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2021 / Tom 9", pages = "281 - 292" }
-
Teaching digital competencies after the pandemic : Adaptation of higher education and b-learning in Spain Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2021 / Tom 9 / s. 293 - 3042021CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebeca Soler Costa, Teaching digital competencies after the pandemic : Adaptation of higher education and b-learning in Spain , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2021 / Tom 9, s. 293 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebeca Soler Costa", title = "Teaching digital competencies after the pandemic : Adaptation of higher education and b-learning in Spain ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2021 / Tom 9", pages = "293 - 304" }