Rebecca Soler Costa
4 artykuły w 1 czasopismach
-
School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2019 / Tom 7 / s. 113 - 1212019CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 113 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "School culture and school effectiveness : cooperation with environment as a leading way of learning = Kultura szkoły i efektywność szkoły : współpraca ze środowiskiem jako wiodący sposób uczenia się ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "113 - 121" }
-
Empowering inclusive education : principles for excellence in teaching and lifelong learners = Wzmacnianie edukacji włączającej : zasady doskonałości w nauczaniu i kształceniu ustawicznym Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2018 / Tom 6 / s. 122 - 1302018CZYSTY TEKST
Rebecca Soler Costa, Empowering inclusive education : principles for excellence in teaching and lifelong learners = Wzmacnianie edukacji włączającej : zasady doskonałości w nauczaniu i kształceniu ustawicznym , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2018 / Tom 6, s. 122 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Rebecca Soler Costa", title = "Empowering inclusive education : principles for excellence in teaching and lifelong learners = Wzmacnianie edukacji włączającej : zasady doskonałości w nauczaniu i kształceniu ustawicznym ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2018 / Tom 6", pages = "122 - 130" }
-
An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursu Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2019 / Tom 7 / s. 151 - 1592019CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursu, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2019 / Tom 7, s. 151 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "An interpretative research in the didactic process : critical discourse analysis = Badanie interpretacyjne w procesie dydaktycznym : krytyczna analiza dyskursu", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2019 / Tom 7", pages = "151 - 159" }
-
Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningu Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2020 / Tom 8 / s. 207 - 2172020CZYSTY TEKST
Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa, Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningu , Kultura - Przemiany - Edukacja, 2020 / Tom 8, s. 207 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Pablo Lafarga Ostáriz, Rebecca Soler Costa", title = "Rethinking Teacher Training : COVID-19 and the Rise of E-Learning = Nowe podejście do szkolenia nauczycieli : COVID-19 i rowój e-learningu ", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2020 / Tom 8", pages = "207 - 217" }