Katarzyna Liczmańska
11 artykuły w 4 czasopismach
-
A Strong Brand as a Determinant of Purchase the Case of Sectors, where Advertising in Mass Mesia Is Banned- on the Example of the Polish Spirits Sector Opublikowano w: Managerial Economics 2013 / Tom 13 / s. 83 - 982013CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska, A Strong Brand as a Determinant of Purchase the Case of Sectors, where Advertising in Mass Mesia Is Banned- on the Example of the Polish Spirits Sector, Managerial Economics, 2013 / Tom 13, s. 83 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska", title = "A Strong Brand as a Determinant of Purchase the Case of Sectors, where Advertising in Mass Mesia Is Banned- on the Example of the Polish Spirits Sector", journal = "Managerial Economics", issue = "2013 / Tom 13", pages = "83 - 98" }
-
Znaczenie marki jako instrumentu oddziaływania rynkowego w sektorze MŚP Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 102 / s. 86 - 952013CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Znaczenie marki jako instrumentu oddziaływania rynkowego w sektorze MŚP, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 102, s. 86 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Znaczenie marki jako instrumentu oddziaływania rynkowego w sektorze MŚP", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 102", pages = "86 - 95" }
-
Silna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej w momencie zakupu Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2008 / Tom 1 / s. 87 - 992008CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Silna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej w momencie zakupu, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2008 / Tom 1, s. 87 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Silna marka jako źródło przewagi konkurencyjnej w momencie zakupu", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2008 / Tom 1", pages = "87 - 99" }
-
Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 107 - 1182015CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 107 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Kluczowe czynniki determinujące zachowania konsumenckie na przykładzie mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "107 - 118" }
-
Tworzenie wartości dla klientów w erze technologii informatyczno-komunikacyjnych Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2010 / Tom 3 / s. 123 - 1342010CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska, Tworzenie wartości dla klientów w erze technologii informatyczno-komunikacyjnych, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2010 / Tom 3, s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska", title = "Tworzenie wartości dla klientów w erze technologii informatyczno-komunikacyjnych", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2010 / Tom 3", pages = "123 - 134" }
-
Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2011 / Tom 4 / s. 133 - 1492011CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska, Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2011 / Tom 4, s. 133 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska", title = "Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2011 / Tom 4", pages = "133 - 149" }
-
Efekt kraju pochodzenia produktu a decyzje nabywcze konsumentów sektora alkoholi wysokoprocentowych Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2010 / Tom 3 / s. 177 - 1872010CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Efekt kraju pochodzenia produktu a decyzje nabywcze konsumentów sektora alkoholi wysokoprocentowych, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2010 / Tom 3, s. 177 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Efekt kraju pochodzenia produktu a decyzje nabywcze konsumentów sektora alkoholi wysokoprocentowych", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2010 / Tom 3", pages = "177 - 187" }
-
Architektura marki znaczącym elementem w procesie budowania marek produktowych Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2009 / Tom 2 / s. 263 - 2732009CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Architektura marki znaczącym elementem w procesie budowania marek produktowych, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2009 / Tom 2, s. 263 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Architektura marki znaczącym elementem w procesie budowania marek produktowych", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2009 / Tom 2", pages = "263 - 273" }
-
Cena versus marka w procesie budowania lojalności konsumenckiej Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2013 / Tom 6 / s. 285 - 2952013CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Cena versus marka w procesie budowania lojalności konsumenckiej, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2013 / Tom 6, s. 285 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Cena versus marka w procesie budowania lojalności konsumenckiej", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2013 / Tom 6", pages = "285 - 295" }
-
Budowa wizerunku marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2011 / Tom 4 / s. 321 - 3342011CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Budowa wizerunku marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2011 / Tom 4, s. 321 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Budowa wizerunku marek produktowych w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2011 / Tom 4", pages = "321 - 334" }
-
Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 327 - 3382012CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 327 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska", title = "Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "327 - 338" }