Agnieszka M. Wiśniewska
3 artykuły w 2 czasopismach
-
A Strong Brand as a Determinant of Purchase the Case of Sectors, where Advertising in Mass Mesia Is Banned- on the Example of the Polish Spirits Sector Opublikowano w: Managerial Economics 2013 / Tom 13 / s. 83 - 982013CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska, A Strong Brand as a Determinant of Purchase the Case of Sectors, where Advertising in Mass Mesia Is Banned- on the Example of the Polish Spirits Sector, Managerial Economics, 2013 / Tom 13, s. 83 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska", title = "A Strong Brand as a Determinant of Purchase the Case of Sectors, where Advertising in Mass Mesia Is Banned- on the Example of the Polish Spirits Sector", journal = "Managerial Economics", issue = "2013 / Tom 13", pages = "83 - 98" }
-
Tworzenie wartości dla klientów w erze technologii informatyczno-komunikacyjnych Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2010 / Tom 3 / s. 123 - 1342010CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska, Tworzenie wartości dla klientów w erze technologii informatyczno-komunikacyjnych, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2010 / Tom 3, s. 123 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska", title = "Tworzenie wartości dla klientów w erze technologii informatyczno-komunikacyjnych", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2010 / Tom 3", pages = "123 - 134" }
-
Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie Opublikowano w: Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy 2011 / Tom 4 / s. 133 - 1492011CZYSTY TEKST
Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska, Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie, Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy, 2011 / Tom 4, s. 133 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Liczmańska, Agnieszka M. Wiśniewska", title = "Wykorzystanie postaci jako instrumentu perswazji w reklamie", journal = "Roczniki Ekonomiczne Kujawsko-Pomorskiej Szkoły Wyższej w Bydgoszczy", issue = "2011 / Tom 4", pages = "133 - 149" }