Agnieszka Rypel
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Teksty pisane przez głuchych – patologiczne czy błędne? Opublikowano w: Język - Szkoła - Religia 2014 / Tom 9 / Numer 1 / s. 7 - 212014CZYSTY TEKST
Agnieszka Rypel, Teksty pisane przez głuchych – patologiczne czy błędne?, Język - Szkoła - Religia, 2014 / Tom 9 / Numer 1, s. 7 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rypel", title = "Teksty pisane przez głuchych – patologiczne czy błędne?", journal = "Język - Szkoła - Religia", issue = "2014 / Tom 9 / Numer 1", pages = "7 - 21" }
-
Retoryczne strategie komunikacyjne w wybranych podręcznikach do nauki religii w szkole podstawowej Opublikowano w: Język - Szkoła - Religia 2009 / Tom 4 / s. 289 - 2992009CZYSTY TEKST
Agnieszka Rypel, Retoryczne strategie komunikacyjne w wybranych podręcznikach do nauki religii w szkole podstawowej, Język - Szkoła - Religia, 2009 / Tom 4, s. 289 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rypel", title = "Retoryczne strategie komunikacyjne w wybranych podręcznikach do nauki religii w szkole podstawowej", journal = "Język - Szkoła - Religia", issue = "2009 / Tom 4", pages = "289 - 299" }
-
Katecheci i lekcje religii w socjolekcie młodzieży szkolnej – rozważania pedagogiczne Opublikowano w: Język - Szkoła - Religia 2007 / Tom 2 / s. 329 - 3422007CZYSTY TEKST
Agnieszka Rypel, Katecheci i lekcje religii w socjolekcie młodzieży szkolnej – rozważania pedagogiczne , Język - Szkoła - Religia, 2007 / Tom 2, s. 329 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rypel", title = "Katecheci i lekcje religii w socjolekcie młodzieży szkolnej – rozważania pedagogiczne ", journal = "Język - Szkoła - Religia", issue = "2007 / Tom 2", pages = "329 - 342" }
-
Specyfika dyskursu edukacyjnego a konceptualizacja świata przedstawionego w tekście artystycznym Opublikowano w: Studia Językoznawcze 2015 / Tom 14 / s. 407 - 4202015CZYSTY TEKST
Agnieszka Rypel, Specyfika dyskursu edukacyjnego a konceptualizacja świata przedstawionego w tekście artystycznym, Studia Językoznawcze, 2015 / Tom 14, s. 407 - 420
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rypel", title = "Specyfika dyskursu edukacyjnego a konceptualizacja świata przedstawionego w tekście artystycznym", journal = "Studia Językoznawcze", issue = "2015 / Tom 14", pages = "407 - 420" }