Bogumił Czerwiński
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 49 - 592015CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Determinanty zakupu usług ubezpieczeniowych przez osoby powyżej 50. roku życia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "49 - 59" }
-
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw usługowych na tle doświadczeń Unii Europejskiej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2009 / Tom 13 / s. 75 - 852009CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Innowacyjność polskich przedsiębiorstw usługowych na tle doświadczeń Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2009 / Tom 13, s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Innowacyjność polskich przedsiębiorstw usługowych na tle doświadczeń Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2009 / Tom 13", pages = "75 - 85" }
-
The Innovativeness of Financial Institutions in Poland - the Perspectives of the Development Opublikowano w: Oeconomia Copernicana 2014 / Tom 5 / Numer 1 / s. 79 - 962014CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, The Innovativeness of Financial Institutions in Poland - the Perspectives of the Development , Oeconomia Copernicana, 2014 / Tom 5 / Numer 1, s. 79 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "The Innovativeness of Financial Institutions in Poland - the Perspectives of the Development ", journal = "Oeconomia Copernicana", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 1", pages = "79 - 96" }
-
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu w usługach ubezpieczeniowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2013 / Tom 11 / Numer 2 / s. 80 - 902013CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu w usługach ubezpieczeniowych , Problemy Zarządzania, 2013 / Tom 11 / Numer 2, s. 80 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu w usługach ubezpieczeniowych ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2013 / Tom 11 / Numer 2", pages = "80 - 90" }
-
Postawy osób starszych wobec tradycyjnych i innowacyjnych kanałów dystrybucji usług finansowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 2 (1) / s. 156 - 1702016CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Postawy osób starszych wobec tradycyjnych i innowacyjnych kanałów dystrybucji usług finansowych , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 2 (1), s. 156 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Postawy osób starszych wobec tradycyjnych i innowacyjnych kanałów dystrybucji usług finansowych ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 2 (1)", pages = "156 - 170" }
-
Współczesne kierunki rozwoju innowacji w sektorze usług finansowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 233 - 2382008CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Współczesne kierunki rozwoju innowacji w sektorze usług finansowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 233 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Współczesne kierunki rozwoju innowacji w sektorze usług finansowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "233 - 238" }
-
Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 275 - 2832010CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 275 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Wykorzystanie koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "275 - 283" }
-
Zmiany w otoczeniu organizacji a intensywność stosowania innowacji przez instytucje finansowe Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 301 - 3102011CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Zmiany w otoczeniu organizacji a intensywność stosowania innowacji przez instytucje finansowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Zmiany w otoczeniu organizacji a intensywność stosowania innowacji przez instytucje finansowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "301 - 310" }
-
Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 425 - 4332009CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 425 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Działalność innowacyjna a społeczna odpowiedzialność biznesu instytucji finansowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "425 - 433" }
-
Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 41 / Numer 2 / s. 435 - 4462015CZYSTY TEKST
Bogumił Czerwiński, Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 41 / Numer 2, s. 435 - 446
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumił Czerwiński", title = "Tradycyjne i nowoczesne kanały dystrybucji wykorzystywane w procesie świadczenia usług ubezpieczeniowych dojrzałym konsumentom", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 41 / Numer 2", pages = "435 - 446" }