Tomasz Wanat
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Rola informacji graficznych w kształtowaniu preferencji wobec produktu w sądach niekomparatywnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 151 - 1572008CZYSTY TEKST
Tomasz Wanat, Rola informacji graficznych w kształtowaniu preferencji wobec produktu w sądach niekomparatywnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 151 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wanat", title = "Rola informacji graficznych w kształtowaniu preferencji wobec produktu w sądach niekomparatywnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "151 - 157" }
-
Heurystyka optymizmu w postrzeganiu konkurencji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 165 - 1712009CZYSTY TEKST
Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat, Heurystyka optymizmu w postrzeganiu konkurencji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 165 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat", title = "Heurystyka optymizmu w postrzeganiu konkurencji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "165 - 171" }
-
Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 231 - 2402010CZYSTY TEKST
Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat, Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat", title = "Wykorzystanie skali DS dla oceny skłonności do dokonywania zakupów w Internecie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "231 - 240" }
-
Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 250 - 2582009CZYSTY TEKST
Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat, Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 250 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Mikołajczyk, Tomasz Wanat", title = "Kształtowanie wizerunku centrum handlowego na przykładzie Starego Browaru w Poznaniu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "250 - 258" }
-
Dekompozycja atrybutów a postrzeganie produktów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 271 - 2772007CZYSTY TEKST
Tomasz Wanat, Dekompozycja atrybutów a postrzeganie produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 271 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wanat", title = "Dekompozycja atrybutów a postrzeganie produktów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "271 - 277" }
-
Zmiany demograficzne a strategia marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 432 - 4362006CZYSTY TEKST
Tomasz Wanat, Zmiany demograficzne a strategia marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 432 - 436
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wanat", title = "Zmiany demograficzne a strategia marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "432 - 436" }