Joanna Kaczorowska
3 artykuły w 3 czasopismach
- 
        2010CZYSTY TEKSTStanisław Estreich, Joanna Kaczorowska, Ewa Krasowska, [Nie możemy otrząsnąć się z bólu], Palestra, 2010 / Tom 55 / Numer 4(628), s. 41 BIBTEX@Article{ authors = "Stanisław Estreich, Joanna Kaczorowska, Ewa Krasowska", title = "[Nie możemy otrząsnąć się z bólu]", journal = "Palestra", issue = "2010 / Tom 55 / Numer 4(628)", pages = "41" } 
- 
        Influence of B2C Sustainability Labels in the Purchasing Behaviour of Polish Consumers in the Olive Oil Market Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2019 / Tom 14 / Numer 3 / s. 299 - 3112019CZYSTY TEKSTEwa Halicka, Joanna Kaczorowska, Aleksandra Prandota, Krystyna Rejman, Influence of B2C Sustainability Labels in the Purchasing Behaviour of Polish Consumers in the Olive Oil Market , Olsztyn Economic Journal, 2019 / Tom 14 / Numer 3, s. 299 - 311 BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Halicka, Joanna Kaczorowska, Aleksandra Prandota, Krystyna Rejman", title = "Influence of B2C Sustainability Labels in the Purchasing Behaviour of Polish Consumers in the Olive Oil Market ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2019 / Tom 14 / Numer 3", pages = "299 - 311" } 
- 
        Konsument – uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 365 - 3742010CZYSTY TEKSTJoanna Kaczorowska, Konsument – uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 365 - 374 BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Kaczorowska", title = "Konsument – uczestnik procesu kreowania i rozwoju produktów żywnościowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "365 - 374" }