Joanna Kos-Łabędowicz
13 artykuły w 4 czasopismach
-
Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 33 - 412013CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "33 - 41" }
-
Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 51 - 602014CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 51 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "51 - 60" }
-
Działania Unii Europejskiej przeciwdziałające cyfrowemu wykluczeniu na przykładzie wymagań odnośnie dostępności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2016 / Numer 122 / s. 59 - 692016CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Działania Unii Europejskiej przeciwdziałające cyfrowemu wykluczeniu na przykładzie wymagań odnośnie dostępności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2016 / Numer 122, s. 59 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Działania Unii Europejskiej przeciwdziałające cyfrowemu wykluczeniu na przykładzie wymagań odnośnie dostępności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2016 / Numer 122", pages = "59 - 69" }
-
Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 91 - 992012CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "91 - 99" }
-
Wpływ nowoczesnych technologii na decentralizację sieci energetycznych i bezpieczeństwo energetyczne Danii Opublikowano w: Przegląd Zachodniopomorski 2013 / Tom 28 (57) / Numer 3/2 / s. 95 - 1082013CZYSTY TEKST
Anna Czech, Joanna Kos-Łabędowicz, Wpływ nowoczesnych technologii na decentralizację sieci energetycznych i bezpieczeństwo energetyczne Danii, Przegląd Zachodniopomorski, 2013 / Tom 28 (57) / Numer 3/2, s. 95 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Czech, Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Wpływ nowoczesnych technologii na decentralizację sieci energetycznych i bezpieczeństwo energetyczne Danii", journal = "Przegląd Zachodniopomorski", issue = "2013 / Tom 28 (57) / Numer 3/2", pages = "95 - 108" }
-
Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 121 - 1312015CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "121 - 131" }
-
Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 131 - 1422017CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 131 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Działania promocyjne związane z koncepcją zrównoważonej mobilności miejskiej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "131 - 142" }
-
ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 159 - 1692016CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 159 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "ICT jako narzędzie ułatwiające komunikację organizatorów transportu publicznego z otoczeniem", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "159 - 169" }
-
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 40 / s. 161 - 1702015CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 40, s. 161 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Wykorzystanie mediów społecznościowych przez organizacje non profit", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 40", pages = "161 - 170" }
-
Use of social media by public transport operators Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 5 (46) / s. 173 - 1812016CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Use of social media by public transport operators, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 5 (46), s. 173 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Use of social media by public transport operators", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 5 (46)", pages = "173 - 181" }
-
Znaczenie nowoczesnych technologii w działalności MŚP Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 27 / s. 189 - 1982012CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Znaczenie nowoczesnych technologii w działalności MŚP, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 27, s. 189 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Znaczenie nowoczesnych technologii w działalności MŚP", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 27", pages = "189 - 198" }
-
Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badań Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 32 / s. 201 - 2142013CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 32, s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Znaczenie internetowych źródeł informacji w wyborach konsumenckich – wyniki badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 32", pages = "201 - 214" }
-
Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 24 / s. 451 - 4622012CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 24, s. 451 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 24", pages = "451 - 462" }