Monika Wojtkiewicz
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Innowacje marketingowe w budowaniu potencjału kreatywnego przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 107 / s. 67 - 832013CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Innowacje marketingowe w budowaniu potencjału kreatywnego przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 107, s. 67 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Innowacje marketingowe w budowaniu potencjału kreatywnego przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 107", pages = "67 - 83" }
-
Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 109 - 1172013CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "109 - 117" }
-
Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 1 (42) / s. 283 - 2962016CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 1 (42), s. 283 - 296
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Koncepcje wdrażania innowacji marketingowych na przykładzie przedsiębiorstw sektora MSP w województwie zachodniopomorskim", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 1 (42)", pages = "283 - 296" }
-
Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 28 / s. 333 - 3422009CZYSTY TEKST
Piotr Niedzielski, Monika Wojtkiewicz, Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 28, s. 333 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Niedzielski, Monika Wojtkiewicz", title = "Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 28", pages = "333 - 342" }
-
Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 46 / s. 353 - 3642009CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 46, s. 353 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Innowacje marketingowe jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw sektora MŚP w województwie zachodniopomorskim w dobie kryzysu finansowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 46", pages = "353 - 364" }
-
Badania typu foresight w Polsce Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 27 / s. 355 - 3622012CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Badania typu foresight w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 27, s. 355 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Badania typu foresight w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 27", pages = "355 - 362" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wojtkiewicz, Idea foresight, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 24, s. 397 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wojtkiewicz", title = "Idea foresight", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 24", pages = "397 - 404" }