Dorota Podgórska-Jachnik
6 artykuły w 5 czasopismach
-
Studia nad niepełnosprawnością (Disability Studies) i ruch włączający w społeczeństwie jako konteksty edukacji włączającej Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 22 / Numer 1 / s. 15 - 332016CZYSTY TEKST
Dorota Podgórska-Jachnik, Studia nad niepełnosprawnością (Disability Studies) i ruch włączający w społeczeństwie jako konteksty edukacji włączającej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 22 / Numer 1, s. 15 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Podgórska-Jachnik", title = "Studia nad niepełnosprawnością (Disability Studies) i ruch włączający w społeczeństwie jako konteksty edukacji włączającej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 22 / Numer 1", pages = "15 - 33" }
-
The nature and the values of deep ecology in educational practice Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2016 / Tom 11 / s. 33 - 422016CZYSTY TEKST
Dorota Podgórska-Jachnik, Robert Podgórski, The nature and the values of deep ecology in educational practice , Kultura i Wychowanie, 2016 / Tom 11, s. 33 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Podgórska-Jachnik, Robert Podgórski", title = "The nature and the values of deep ecology in educational practice ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2016 / Tom 11", pages = "33 - 42" }
-
Wychowawca małego dziecka - proces wyłaniania się nowego zawodu pedagogicznego Opublikowano w: Problemy Profesjologii 2018 / Numer 1 / s. 63 - 732018CZYSTY TEKST
Dorota Podgórska-Jachnik, Wychowawca małego dziecka - proces wyłaniania się nowego zawodu pedagogicznego , Problemy Profesjologii, 2018 / Numer 1, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Podgórska-Jachnik", title = "Wychowawca małego dziecka - proces wyłaniania się nowego zawodu pedagogicznego ", journal = "Problemy Profesjologii", issue = "2018 / Numer 1", pages = "63 - 73" }
-
Uzasadnienie potrzeby wczesnych oddziaływań wspomagających rozwój dziecka jako jednego z głównych kierunków rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej Opublikowano w: Niepełnosprawność 2009 / Numer 1 / s. 91 - 1022009CZYSTY TEKST
Dorota Podgórska-Jachnik, Uzasadnienie potrzeby wczesnych oddziaływań wspomagających rozwój dziecka jako jednego z głównych kierunków rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej, Niepełnosprawność, 2009 / Numer 1, s. 91 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Podgórska-Jachnik", title = "Uzasadnienie potrzeby wczesnych oddziaływań wspomagających rozwój dziecka jako jednego z głównych kierunków rozwoju współczesnej pedagogiki specjalnej", journal = "Niepełnosprawność", issue = "2009 / Numer 1", pages = "91 - 102" }
-
"Emancypacja przez wychowanie, czyli edukacja do wolności, równości i szczęścia", Katarzyna Szumlewicz, Sopot 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2013 / Tom 6 / s. 135 - 1402013CZYSTY TEKST
Dorota Podgórska-Jachnik, Katarzyna Szumlewicz, "Emancypacja przez wychowanie, czyli edukacja do wolności, równości i szczęścia", Katarzyna Szumlewicz, Sopot 2011 : [recenzja] , Kultura i Wychowanie, 2013 / Tom 6, s. 135 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Podgórska-Jachnik, Katarzyna Szumlewicz", title = ""Emancypacja przez wychowanie, czyli edukacja do wolności, równości i szczęścia", Katarzyna Szumlewicz, Sopot 2011 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2013 / Tom 6", pages = "135 - 140" }
-
Specjalistyczne centra Wspierające Edukację Włączającą - model teoretyczny i pierwsze doświadczenia z zakresu ich wdrażania do praktyki oświatowej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40) / s. 333 - 3482022CZYSTY TEKST
Beata Jachimczak, Dorota Podgórska-Jachnik, Specjalistyczne centra Wspierające Edukację Włączającą - model teoretyczny i pierwsze doświadczenia z zakresu ich wdrażania do praktyki oświatowej , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 3 (40), s. 333 - 348
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Jachimczak, Dorota Podgórska-Jachnik", title = "Specjalistyczne centra Wspierające Edukację Włączającą - model teoretyczny i pierwsze doświadczenia z zakresu ich wdrażania do praktyki oświatowej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 3 (40)", pages = "333 - 348" }