Mariola Jaworska
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Indywidualizacja procesu nauczania języków obcych a instytucjonalny kontekst edukacyjny Opublikowano w: Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik 2013 / Numer 8 / s. 43 - 522013CZYSTY TEKST
Mariola Jaworska, Indywidualizacja procesu nauczania języków obcych a instytucjonalny kontekst edukacyjny, Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik, 2013 / Numer 8, s. 43 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Jaworska", title = "Indywidualizacja procesu nauczania języków obcych a instytucjonalny kontekst edukacyjny", journal = "Lingwistyka Stosowana / Applied Linguistics / Angewandte Linguistik", issue = "2013 / Numer 8", pages = "43 - 52" }
-
Indywidualne style uczenia się uczniów z dysleksją a nauczanie języka obcego w szkole ogólnodostępnej : zarys problematyki Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2015 / Tom 17 / Numer 3 / s. 55 - 702015CZYSTY TEKST
Mariola Jaworska, Indywidualne style uczenia się uczniów z dysleksją a nauczanie języka obcego w szkole ogólnodostępnej : zarys problematyki , Prace Językoznawcze, 2015 / Tom 17 / Numer 3, s. 55 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Jaworska", title = "Indywidualne style uczenia się uczniów z dysleksją a nauczanie języka obcego w szkole ogólnodostępnej : zarys problematyki ", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2015 / Tom 17 / Numer 3", pages = "55 - 70" }
-
Teoretyczne aspekty autoewaluacji w procesie uczenia się języków obcych Opublikowano w: Studia Germanica Gedanensia 2008 / Tom 16 / s. 119 - 1312008CZYSTY TEKST
Mariola Jaworska, Teoretyczne aspekty autoewaluacji w procesie uczenia się języków obcych, Studia Germanica Gedanensia, 2008 / Tom 16, s. 119 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Jaworska", title = "Teoretyczne aspekty autoewaluacji w procesie uczenia się języków obcych", journal = "Studia Germanica Gedanensia", issue = "2008 / Tom 16", pages = "119 - 131" }
-
Fremdsprachenlernen bei legasthenen LernerInnen: Aspekte einer problemorientierten Förderung Opublikowano w: Studia Germanica Gedanensia 2011 / Tom 25 / s. 268 - 2772011CZYSTY TEKST
Mariola Jaworska, Fremdsprachenlernen bei legasthenen LernerInnen: Aspekte einer problemorientierten Förderung, Studia Germanica Gedanensia, 2011 / Tom 25, s. 268 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Jaworska", title = "Fremdsprachenlernen bei legasthenen LernerInnen: Aspekte einer problemorientierten Förderung", journal = "Studia Germanica Gedanensia", issue = "2011 / Tom 25", pages = "268 - 277" }
-
"Autoewaluacja w procesie uczenia się i nauczania języków obcych. Zastosowanie Europejskiego portfolio językowego w kształceniu nauczycieli", Mariola Jaworska, Wrocław 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Germanica Gedanensia 2010 / Tom 23 / s. 437 - 4422010CZYSTY TEKST
Ewa Andrzejewska, Mariola Jaworska, "Autoewaluacja w procesie uczenia się i nauczania języków obcych. Zastosowanie Europejskiego portfolio językowego w kształceniu nauczycieli", Mariola Jaworska, Wrocław 2009 : [recenzja], Studia Germanica Gedanensia, 2010 / Tom 23, s. 437 - 442
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Andrzejewska, Mariola Jaworska", title = ""Autoewaluacja w procesie uczenia się i nauczania języków obcych. Zastosowanie Europejskiego portfolio językowego w kształceniu nauczycieli", Mariola Jaworska, Wrocław 2009 : [recenzja]", journal = "Studia Germanica Gedanensia", issue = "2010 / Tom 23", pages = "437 - 442" }