Wioletta Krawiec
10 artykuły w 5 czasopismach
-
Nowoczesne narzędzia komunikacji w zakresie relacji inwestorskich Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 74 - 812012CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Nowoczesne narzędzia komunikacji w zakresie relacji inwestorskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 74 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec", title = "Nowoczesne narzędzia komunikacji w zakresie relacji inwestorskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "74 - 81" }
-
Krzywe cyklu życia wybranych rodzajów produktów bankowych : wyniki badań Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 258 / s. 135 - 1472011CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Krzywe cyklu życia wybranych rodzajów produktów bankowych : wyniki badań, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 258, s. 135 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec", title = "Krzywe cyklu życia wybranych rodzajów produktów bankowych : wyniki badań", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 258", pages = "135 - 147" }
-
Modelowe ujęcie cyklu życia produktu bankowego – zakres analiz i decyzji marketingowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2011 / Tom 12 / Numer 12 / s. 159 - 1692011CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Modelowe ujęcie cyklu życia produktu bankowego – zakres analiz i decyzji marketingowych , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2011 / Tom 12 / Numer 12, s. 159 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec", title = "Modelowe ujęcie cyklu życia produktu bankowego – zakres analiz i decyzji marketingowych ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2011 / Tom 12 / Numer 12", pages = "159 - 169" }
-
Marketing doświadczeń a budowanie interakcji konsumenta w środowisku wirtualnym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 163 - 1712015CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Marketing doświadczeń a budowanie interakcji konsumenta w środowisku wirtualnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 163 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec", title = "Marketing doświadczeń a budowanie interakcji konsumenta w środowisku wirtualnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "163 - 171" }
-
Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 171 - 1812016CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska", title = "Zwyczaje komunikacyjne klientów i poszukiwanie nowoczesnych form promocji na rynku kultury", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "171 - 181" }
-
Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywcze Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 179 - 1842007CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywcze, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 179 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska", title = "Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywcze", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "179 - 184" }
-
Potrzeby informacyjne klientów banków elektronicznych Opublikowano w: The Wroclaw School of Banking Research Journal 2011 / Tom 25 / s. 189 - 2072011CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Potrzeby informacyjne klientów banków elektronicznych, The Wroclaw School of Banking Research Journal, 2011 / Tom 25, s. 189 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk, Wioletta Krawiec, Anna Sibińska", title = "Potrzeby informacyjne klientów banków elektronicznych", journal = "The Wroclaw School of Banking Research Journal", issue = "2011 / Tom 25", pages = "189 - 207" }
-
Cykl życia produktu w polskiej bankowości detalicznej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 261 / s. 259 - 2692011CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Cykl życia produktu w polskiej bankowości detalicznej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 261, s. 259 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec", title = "Cykl życia produktu w polskiej bankowości detalicznej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 261", pages = "259 - 269" }
-
Pinterest : portal nowych możliwości dla budowania marki oraz lojalności klienta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 333 - 3402013CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Pinterest : portal nowych możliwości dla budowania marki oraz lojalności klienta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 333 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec", title = "Pinterest : portal nowych możliwości dla budowania marki oraz lojalności klienta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "333 - 340" }
-
Platformy crowdsourcingowe jako narzędzie kreatywnych rozwiązań dla firm : zastosowanie, skuteczność, pomiar Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2014 / Numer 112 / s. 341 - 3492014CZYSTY TEKST
Wioletta Krawiec, Platformy crowdsourcingowe jako narzędzie kreatywnych rozwiązań dla firm : zastosowanie, skuteczność, pomiar, Ekonomiczne Problemy Usług, 2014 / Numer 112, s. 341 - 349
BIBTEX@Article{ authors = " Wioletta Krawiec", title = "Platformy crowdsourcingowe jako narzędzie kreatywnych rozwiązań dla firm : zastosowanie, skuteczność, pomiar", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2014 / Numer 112", pages = "341 - 349" }