Bogusław Nierenberg
9 artykuły w 6 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Nierenberg, Od redaktora naukowego, Problemy Zarządzania, 2013 / Tom 11 / Numer 4, s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Nierenberg", title = "Od redaktora naukowego", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2013 / Tom 11 / Numer 4", pages = "5 - 8" }
-
Economic premises of culture management Opublikowano w: Culture Management / Zarządzanie Kulturą 2009 / Tom 2 / s. 20 - 242009CZYSTY TEKST
Marta Białecka, Bogusław Nierenberg, Economic premises of culture management , Culture Management / Zarządzanie Kulturą, 2009 / Tom 2, s. 20 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Białecka, Bogusław Nierenberg", title = "Economic premises of culture management ", journal = "Culture Management / Zarządzanie Kulturą", issue = "2009 / Tom 2", pages = "20 - 24" }
-
Dziennikarstwo w XXI wieku – między potrzebami społecznymi a wymogami rynku Opublikowano w: Zeszyty Naukowe KUL 2014 / Tom 57 / Numer 3 / s. 33 - 432014CZYSTY TEKST
Bogusław Nierenberg, Dziennikarstwo w XXI wieku – między potrzebami społecznymi a wymogami rynku, Zeszyty Naukowe KUL, 2014 / Tom 57 / Numer 3, s. 33 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Nierenberg", title = "Dziennikarstwo w XXI wieku – między potrzebami społecznymi a wymogami rynku", journal = "Zeszyty Naukowe KUL", issue = "2014 / Tom 57 / Numer 3", pages = "33 - 43" }
-
The Unethical (Subliminal) Advertising Opublikowano w: Polish Political Science Yearbook 2009 / Tom 38 / s. 41 - 462009CZYSTY TEKST
Bogusław Nierenberg, The Unethical (Subliminal) Advertising, Polish Political Science Yearbook, 2009 / Tom 38, s. 41 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Nierenberg", title = "The Unethical (Subliminal) Advertising", journal = "Polish Political Science Yearbook", issue = "2009 / Tom 38", pages = "41 - 46" }
-
Ökonomische Prämissen der Kulturverwaltung Opublikowano w: Culture Management / Zarządzanie Kulturą 2009 / Tom 2 / s. 123 - 1282009CZYSTY TEKST
Bogusław Nierenberg, Marta Schwarz-Gaczoł, Ökonomische Prämissen der Kulturverwaltung , Culture Management / Zarządzanie Kulturą, 2009 / Tom 2, s. 123 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Nierenberg, Marta Schwarz-Gaczoł", title = "Ökonomische Prämissen der Kulturverwaltung ", journal = "Culture Management / Zarządzanie Kulturą", issue = "2009 / Tom 2", pages = "123 - 128" }
-
Reklama – uśmiechnięta bestia Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2009 / Numer 1 (20) / s. 136 - 1462009CZYSTY TEKST
Bogusław Nierenberg, Reklama – uśmiechnięta bestia, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 136 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Nierenberg", title = "Reklama – uśmiechnięta bestia", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "136 - 146" }
-
Zarządzanie mediami : geneza, istota, koncepcje badawcze Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2013 / Tom 11 / Numer 4 / s. 149 - 1592013CZYSTY TEKST
Bogusław Nierenberg, Zarządzanie mediami : geneza, istota, koncepcje badawcze, Problemy Zarządzania, 2013 / Tom 11 / Numer 4, s. 149 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Nierenberg", title = "Zarządzanie mediami : geneza, istota, koncepcje badawcze", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2013 / Tom 11 / Numer 4", pages = "149 - 159" }
-
"Wojna w mediach", oprac. Wiesława Piątkowska-Stepaniak, Bogusław Nierenberg, Opole 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Rocznik Prasoznawczy 2008 / Tom 2 / s. 159 - 1612008CZYSTY TEKST
Tomasz Mielczarek, Bogusław Nierenberg, Wiesława Piątkowska-Stepaniak, "Wojna w mediach", oprac. Wiesława Piątkowska-Stepaniak, Bogusław Nierenberg, Opole 2007 : [recenzja] , Rocznik Prasoznawczy, 2008 / Tom 2, s. 159 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Mielczarek, Bogusław Nierenberg, Wiesława Piątkowska-Stepaniak", title = ""Wojna w mediach", oprac. Wiesława Piątkowska-Stepaniak, Bogusław Nierenberg, Opole 2007 : [recenzja] ", journal = "Rocznik Prasoznawczy", issue = "2008 / Tom 2", pages = "159 - 161" }
-
Ekonomiczne przesłanki zarządzania kulturą Opublikowano w: Culture Management / Zarządzanie Kulturą 2009 / Tom 2 / s. 238 - 2422009CZYSTY TEKST
Bogusław Nierenberg, Ekonomiczne przesłanki zarządzania kulturą , Culture Management / Zarządzanie Kulturą, 2009 / Tom 2, s. 238 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Nierenberg", title = "Ekonomiczne przesłanki zarządzania kulturą ", journal = "Culture Management / Zarządzanie Kulturą", issue = "2009 / Tom 2", pages = "238 - 242" }