Klaudia Wos
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączających Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29) / s. 155 - 1662019CZYSTY TEKST
Celina Kamecka-Antczak, Klaudia Wos, Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączających , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Celina Kamecka-Antczak, Klaudia Wos", title = "Być z kimś dla kogoś : postrzeganie dobra wspólnego przez pełnoletnich uczniów szkoły specjalnej - z praktyki badań włączających ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "155 - 166" }
-
Rozwijanie kompetencji kulturalnych dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – projekt naukowy „Kulturalni w Toruniu” Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2019 / Numer 9 / s. 195 - 2112019CZYSTY TEKST
Klaudia Wos, Rozwijanie kompetencji kulturalnych dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – projekt naukowy „Kulturalni w Toruniu”, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2019 / Numer 9, s. 195 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Klaudia Wos", title = "Rozwijanie kompetencji kulturalnych dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – projekt naukowy „Kulturalni w Toruniu”", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2019 / Numer 9", pages = "195 - 211" }