Karolina Starego
13 artykuły w 6 czasopismach
-
Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 4 (52) / s. 21 - 432010CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 4 (52), s. 21 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Demokracja - władza ludu czy zarządzanie masami? : współczesna rzeczywistość społeczna i polityczna w oczach polskich nauczycieli ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 4 (52)", pages = "21 - 43" }
-
Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej : "Trzeci termin" oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière'a idea dialogu "zapośredniczonego" Opublikowano w: Forum Oświatowe 2016 / Tom 28 / Numer 1(55) / s. 33 - 532016CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej : "Trzeci termin" oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière'a idea dialogu "zapośredniczonego" , Forum Oświatowe, 2016 / Tom 28 / Numer 1(55), s. 33 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej : "Trzeci termin" oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière'a idea dialogu "zapośredniczonego" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2016 / Tom 28 / Numer 1(55)", pages = "33 - 53" }
-
"Ludzie-truskawki" i "niepomagalni" : wizerunek biednych w dyskursie prasowym tygodnika "Polityka" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 2 (58) / s. 37 - 622012CZYSTY TEKST
Karolina Starego, "Ludzie-truskawki" i "niepomagalni" : wizerunek biednych w dyskursie prasowym tygodnika "Polityka" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 2 (58), s. 37 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = ""Ludzie-truskawki" i "niepomagalni" : wizerunek biednych w dyskursie prasowym tygodnika "Polityka" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 2 (58)", pages = "37 - 62" }
-
Od pedagogiki kolektywu do pedagogiki kolektywizującej : idee wychowawcze Antona Makarenki w świetle filozofii i pedagogiki wspólnotowości Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 4(39) / s. 40 - 492017CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Od pedagogiki kolektywu do pedagogiki kolektywizującej : idee wychowawcze Antona Makarenki w świetle filozofii i pedagogiki wspólnotowości, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 4(39), s. 40 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Od pedagogiki kolektywu do pedagogiki kolektywizującej : idee wychowawcze Antona Makarenki w świetle filozofii i pedagogiki wspólnotowości", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 4(39)", pages = "40 - 49" }
-
Odmowa teraźniejszości, czyli o odobywatelnieniu dzici i udziecinnianiu obywateli Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 3 (75) / s. 41 - 652016CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Odmowa teraźniejszości, czyli o odobywatelnieniu dzici i udziecinnianiu obywateli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 3 (75), s. 41 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Odmowa teraźniejszości, czyli o odobywatelnieniu dzici i udziecinnianiu obywateli ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 3 (75)", pages = "41 - 65" }
-
Krytyczna Świadomość Językowa i Pozytywna Analiza Dyskursu : edukacyjne implikacje krytycznie zorientowanych teorii dyskursu Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 2(37) / s. 55 - 672017CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Krytyczna Świadomość Językowa i Pozytywna Analiza Dyskursu : edukacyjne implikacje krytycznie zorientowanych teorii dyskursu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 2(37), s. 55 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Krytyczna Świadomość Językowa i Pozytywna Analiza Dyskursu : edukacyjne implikacje krytycznie zorientowanych teorii dyskursu", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 2(37)", pages = "55 - 67" }
-
Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 4(35) / s. 64 - 752016CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 4(35), s. 64 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Gniew, współczucie, solidarność – w stronę politycznie i krytycznie zorientowanej pedagogiki emocji", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 4(35)", pages = "64 - 75" }
-
Natura, kultura i kobiecość w filmie "Piknik pod wiszącą skałą" Opublikowano w: Panoptikum 2005 / Numer 4 (11) / s. 89 - 982005CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Natura, kultura i kobiecość w filmie "Piknik pod wiszącą skałą", Panoptikum, 2005 / Numer 4 (11), s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Natura, kultura i kobiecość w filmie "Piknik pod wiszącą skałą"", journal = "Panoptikum", issue = "2005 / Numer 4 (11)", pages = "89 - 98" }
-
W stronę niepolitycznej emancypacji – pytanie o podmiotowość w warunkach neoliberalnej dominacji Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2010 / Tom 3 / s. 91 - 1112010CZYSTY TEKST
Karolina Starego, W stronę niepolitycznej emancypacji – pytanie o podmiotowość w warunkach neoliberalnej dominacji, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 91 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "W stronę niepolitycznej emancypacji – pytanie o podmiotowość w warunkach neoliberalnej dominacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "91 - 111" }
-
"Teraźniejszość jako impuls dla pytań o "ogólność" pedagogiki". Ogólnopolskie seminarium, Uniwersytet Gdański, Gdańsk-Sobieszewo, 13-14 grudnia 2004 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 1 (29) / s. 129 - 1332005CZYSTY TEKST
Karolina Starego, "Teraźniejszość jako impuls dla pytań o "ogólność" pedagogiki". Ogólnopolskie seminarium, Uniwersytet Gdański, Gdańsk-Sobieszewo, 13-14 grudnia 2004 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 129 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = ""Teraźniejszość jako impuls dla pytań o "ogólność" pedagogiki". Ogólnopolskie seminarium, Uniwersytet Gdański, Gdańsk-Sobieszewo, 13-14 grudnia 2004 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "129 - 133" }
-
Tekstualizacja ciała jako proces fundowania/rozpraszania kobiecej tożsamości w filmie Petera Greeneway'a "The Pillow Book" Opublikowano w: Panoptikum 2004 / Numer 3 (10) / s. 154 - 1632004CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Tekstualizacja ciała jako proces fundowania/rozpraszania kobiecej tożsamości w filmie Petera Greeneway'a "The Pillow Book", Panoptikum, 2004 / Numer 3 (10), s. 154 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Tekstualizacja ciała jako proces fundowania/rozpraszania kobiecej tożsamości w filmie Petera Greeneway'a "The Pillow Book"", journal = "Panoptikum", issue = "2004 / Numer 3 (10)", pages = "154 - 163" }
-
Kontrola interpretacji i interpelacja podmiotów : możliwości zastosowania Krytycznej Analizy Dyskursu w badaniu podręczników szkolnych : na przykładach wyników badań wybranych podręczników Wiedzy o społeczeństwie dla gimnazjum Opublikowano w: Ars Educandi 2012 / Tom 9 / s. 215 - 2372012CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Kontrola interpretacji i interpelacja podmiotów : możliwości zastosowania Krytycznej Analizy Dyskursu w badaniu podręczników szkolnych : na przykładach wyników badań wybranych podręczników Wiedzy o społeczeństwie dla gimnazjum, Ars Educandi, 2012 / Tom 9, s. 215 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Kontrola interpretacji i interpelacja podmiotów : możliwości zastosowania Krytycznej Analizy Dyskursu w badaniu podręczników szkolnych : na przykładach wyników badań wybranych podręczników Wiedzy o społeczeństwie dla gimnazjum", journal = "Ars Educandi", issue = "2012 / Tom 9", pages = "215 - 237" }
-
Sprawozdanie z konferencji "Kondycja pedagogiki dzisiaj : kontynuacje, inspiracje i wyzwania pedagogiczne z perspektywy gdańskiej", Gdańsk, 6-7 czerwca 2005 roku Opublikowano w: Ars Educandi 2008 / Tom 5 / s. 289 - 2972008CZYSTY TEKST
Karolina Starego, Sprawozdanie z konferencji "Kondycja pedagogiki dzisiaj : kontynuacje, inspiracje i wyzwania pedagogiczne z perspektywy gdańskiej", Gdańsk, 6-7 czerwca 2005 roku, Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 289 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Starego", title = "Sprawozdanie z konferencji "Kondycja pedagogiki dzisiaj : kontynuacje, inspiracje i wyzwania pedagogiczne z perspektywy gdańskiej", Gdańsk, 6-7 czerwca 2005 roku", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "289 - 297" }