Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
International Journal of Management and Economics
ISSN
2299-9701
Wydawca
Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 11
International Journal of Management and Economics
2005, Tom 17
Dostępne tomy
1996, Tom 1
1997, Tom 2
1997, Tom 3
1998, Tom 4
1998, Tom 5
1999, Tom 6
1999, Tom 7
2000, Tom 8
2000, Tom 9
2001, Tom 10
2001, Tom 11
2002, Tom 12
2002, Tom 13
2003, Tom 14
2004, Tom 15
2004, Tom 16
2005, Tom 17
2005, Tom 18
2006, Tom 19
2006, Tom 20
2007, Tom 21
2007, Tom 22
2008, Tom 23
2008, Tom 24
2009, Tom 25
2009, Tom 26
2010, Tom 27
2011, Tom 29
2011, Tom 30
2011, Tom 31
2011, Tom 32
2012, Tom 33
2012, Tom 34
2012, Tom 35
2012, Tom 36
2013, Tom 37
2013, Tom 38
2013, Tom 39
2013, Tom 40
2014, Tom 41
2014, Tom 42
2014, Tom 43
2014, Tom 44
2015, Tom 45
2015, Tom 46
2015, Tom 47
2015, Tom 48
2016, Tom 49
2016, Tom 50
2016, Tom 51
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Od Redakcji.
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Od Redakcji., International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{65847, author = "", title = "Od Redakcji.", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 5, }
Kierunki i wyniki debaty nad globalnymi barierami rozwoju
Mieczysław Szostak
s. 6-40
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mieczysław Szostak, Kierunki i wyniki debaty nad globalnymi barierami rozwoju , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 6-40
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{196248, author = "Mieczysław Szostak", title = "Kierunki i wyniki debaty nad globalnymi barierami rozwoju ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 6-40, }
Ograniczenia wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej
Elżbieta Chrabonszczewska
s. 41-56
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Chrabonszczewska, Ograniczenia wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 41-56
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{41416, author = "Elżbieta Chrabonszczewska", title = "Ograniczenia wzrostu gospodarczego w Unii Europejskiej ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 41-56, }
Bariery fiskalne wzrostu gospodarczego
Ewelina Nojszewska
s. 57-75
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewelina Nojszewska, Bariery fiskalne wzrostu gospodarczego , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 57-75
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{200332, author = "Ewelina Nojszewska", title = "Bariery fiskalne wzrostu gospodarczego ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 57-75, }
Bariery wzrostu gospodarczego : przegląd wyników badań empirycznych
Mariusz Próchniak
s. 76-101
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariusz Próchniak, Bariery wzrostu gospodarczego : przegląd wyników badań empirycznych , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 76-101
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{143718, author = "Mariusz Próchniak", title = "Bariery wzrostu gospodarczego : przegląd wyników badań empirycznych ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 76-101, }
Naturalne bariery wzrostu
Adam Budnikowski
s. 102-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Budnikowski, Naturalne bariery wzrostu , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 102-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{1844, author = "Adam Budnikowski", title = "Naturalne bariery wzrostu ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 102-110, }
Turystyka zagraniczna jako bariera wzrostu gospodarczego w Polsce
Stanisław Wodejko
s. 111-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Wodejko, Turystyka zagraniczna jako bariera wzrostu gospodarczego w Polsce , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 111-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{234528, author = "Stanisław Wodejko", title = "Turystyka zagraniczna jako bariera wzrostu gospodarczego w Polsce ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 111-124, }
Sfera polityczna a rozwój gospodarczy
Radosław Markowski
s. 125-144
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Radosław Markowski, Sfera polityczna a rozwój gospodarczy , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 125-144
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{1831, author = "Radosław Markowski", title = "Sfera polityczna a rozwój gospodarczy ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 125-144, }
Alternatywne wizje przedsiębiorstwa w teorii mikroekonomii i nauce o zarządzaniu
Elżbieta Czarny
Jacek Miroński
s. 145-166
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Czarny, Jacek Miroński, Alternatywne wizje przedsiębiorstwa w teorii mikroekonomii i nauce o zarządzaniu , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 145-166
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{234517, author = "Elżbieta Czarny, Jacek Miroński", title = "Alternatywne wizje przedsiębiorstwa w teorii mikroekonomii i nauce o zarządzaniu ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 145-166, }
Megamarketing a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
Ewa Baranowska-Prokop
s. 167-177
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Baranowska-Prokop, Megamarketing a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 167-177
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{41418, author = "Ewa Baranowska-Prokop", title = "Megamarketing a koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 167-177, }
Recenzja książki pt. "Globalizacja gospodarki" pod redakcją naukową Przemysława Deszczyńskiego : (Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Zeszyty Naukowe nr 44, Poznań 2004)
Marzenna A. Weresa
Przemysław Deszczyński (aut. dzieła rec.)
s. 178-182
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzenna A. Weresa, Recenzja książki pt. "Globalizacja gospodarki" pod redakcją naukową Przemysława Deszczyńskiego : (Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Zeszyty Naukowe nr 44, Poznań 2004) , International Journal of Management and Economics, 2005, 17, , s. 178-182
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{62859, author = "Marzenna A. Weresa", title = "Recenzja książki pt. "Globalizacja gospodarki" pod redakcją naukową Przemysława Deszczyńskiego : (Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Zeszyty Naukowe nr 44, Poznań 2004) ", year = 2005, volume = 17, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 178-182, }