Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
International Journal of Management and Economics
ISSN
2299-9701
Wydawca
Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 12
International Journal of Management and Economics
2006, Tom 19
Dostępne tomy
1996, Tom 1
1997, Tom 2
1997, Tom 3
1998, Tom 4
1998, Tom 5
1999, Tom 6
1999, Tom 7
2000, Tom 8
2000, Tom 9
2001, Tom 10
2001, Tom 11
2002, Tom 12
2002, Tom 13
2003, Tom 14
2004, Tom 15
2004, Tom 16
2005, Tom 17
2005, Tom 18
2006, Tom 19
2006, Tom 20
2007, Tom 21
2007, Tom 22
2008, Tom 23
2008, Tom 24
2009, Tom 25
2009, Tom 26
2010, Tom 27
2011, Tom 29
2011, Tom 30
2011, Tom 31
2011, Tom 32
2012, Tom 33
2012, Tom 34
2012, Tom 35
2012, Tom 36
2013, Tom 37
2013, Tom 38
2013, Tom 39
2013, Tom 40
2014, Tom 41
2014, Tom 42
2014, Tom 43
2014, Tom 44
2015, Tom 45
2015, Tom 46
2015, Tom 47
2015, Tom 48
2016, Tom 49
2016, Tom 50
2016, Tom 51
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Od Redakcji.
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Od Redakcji., International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{189813, author = "", title = "Od Redakcji.", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 5, }
Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy
Elżbieta Duliniec
s. 6-24
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Duliniec, Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 6-24
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{11666, author = "Elżbieta Duliniec", title = "Marketing międzynarodowy a marketing międzykulturowy ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 6-24, }
Handel elektroniczny w marketingu międzynarodowym
Andrzej Sznajder
s. 25-42
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Sznajder, Handel elektroniczny w marketingu międzynarodowym , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 25-42
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{234532, author = "Andrzej Sznajder", title = "Handel elektroniczny w marketingu międzynarodowym ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 25-42, }
Międzynarodowe strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych
Jolanta Mazur
s. 43-64
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Mazur, Międzynarodowe strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 43-64
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{143715, author = "Jolanta Mazur", title = "Międzynarodowe strategie marketingowe przedsiębiorstw usługowych ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 43-64, }
Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw a ich strategie marketingowe
Jan Rymarczyk
s. 65-72
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Rymarczyk, Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw a ich strategie marketingowe , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 65-72
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{209738, author = "Jan Rymarczyk", title = "Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstw a ich strategie marketingowe ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 65-72, }
Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej
Jan W. Wiktor
s. 73-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan W. Wiktor, Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 73-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{11668, author = "Jan W. Wiktor", title = "Uwarunkowania euromarketingu po rozszerzeniu Unii Europejskiej ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 73-88, }
Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych
Kornelia Karcz
s. 89-102
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kornelia Karcz, Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 89-102
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{45427, author = "Kornelia Karcz", title = "Nowe tendencje w międzynarodowych badaniach marketingowych ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 89-102, }
Marketing w międzynarodowym przedsiębiorstwie logistycznym - wybrane zagadnienia
Monika Pachniak-Radzińska
s. 103-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Pachniak-Radzińska, Marketing w międzynarodowym przedsiębiorstwie logistycznym - wybrane zagadnienia , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 103-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{45425, author = "Monika Pachniak-Radzińska", title = "Marketing w międzynarodowym przedsiębiorstwie logistycznym - wybrane zagadnienia ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 103-112, }
Rozwój procesu stabilizacji makroekonomicznej w Polsce w okresie 1990-2004 i główne czynniki determinujące
Józef Misala
Elżbieta Siek
s. 113-136
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Misala, Elżbieta Siek, Rozwój procesu stabilizacji makroekonomicznej w Polsce w okresie 1990-2004 i główne czynniki determinujące , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 113-136
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{234524, author = "Józef Misala, Elżbieta Siek", title = "Rozwój procesu stabilizacji makroekonomicznej w Polsce w okresie 1990-2004 i główne czynniki determinujące ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 113-136, }
Źródła zakłóceń semantycznych w międzynarodowym komunikowaniu biznesowym
Jolanta Ćwiklińska
s. 137-147
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Ćwiklińska, Źródła zakłóceń semantycznych w międzynarodowym komunikowaniu biznesowym , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 137-147
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{61034, author = "Jolanta Ćwiklińska", title = "Źródła zakłóceń semantycznych w międzynarodowym komunikowaniu biznesowym ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 137-147, }
Analiza uwarunkowań prawnych rozwoju firm farmaceutycznych w Polsce po wejściu Polski do Unii Europejskiej
Joanna Miros-Górecka
s. 148-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Miros-Górecka, Analiza uwarunkowań prawnych rozwoju firm farmaceutycznych w Polsce po wejściu Polski do Unii Europejskiej , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 148-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{200347, author = "Joanna Miros-Górecka", title = "Analiza uwarunkowań prawnych rozwoju firm farmaceutycznych w Polsce po wejściu Polski do Unii Europejskiej ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 148-157, }
Regionalism : developing tendency in the U.S. trade relations
Pavel Neumann
s. 158-168
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Pavel Neumann, Regionalism : developing tendency in the U.S. trade relations , International Journal of Management and Economics, 2006, 19, , s. 158-168
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{319853, author = "Pavel Neumann", title = "Regionalism : developing tendency in the U.S. trade relations ", year = 2006, volume = 19, number = , journal = International Journal of Management and Economics, pages = s. 158-168, }