Od redakcji.
|
| s. 9-12
|
|
|
Rekonstrukcjonizm społeczny : wzajemność oddziaływań kultury i edukacji
|
Hanna Kostyło
| s. 15-32
|
|
|
Poprawność polityczna wobec systemu oświaty - wybrane przykłady i konsekwencje
|
Marcin Rojek
| s. 33-47
|
|
|
George Spindler's concept of cultural therapy and its current application in education
|
Iryna Labatiuk
| s. 49-60
|
|
|
Duchowość, tożsamość i edukacja
|
Jarosław Marzec
| s. 61-78
|
|
|
The act of cultural mediation in children's play
|
Milda Brėdikytė
Patrycja Poniatowska (tłum.)
| s. 81-122
|
|
|
Doskonalenie zawodowe nauczycieli - kategorie, kompetencje, praktyka
|
Grażyna Kosiba
| s. 123-138
|
|
|
Skala Przekonań Zawodowych Nauczycieli Wychowania Fizycznego
|
Maria Brudnik-Dąbrowska
| s. 139-164
|
|
|
Społeczno-ideologiczne konteksty uwikłania edukacji przedszkolnej
|
Urszula Dzikiewicz-Gazda
| s. 167-174
|
|
|
Autoethnography as an accessible method of research
|
Patrycja Polczyk
| s. 175-182
|
|
|
Autorefleksja nad kulturą organizacji w procesie uczenia się nauczycieli
|
Krzysztof Jaworski
| s. 183-191
|
|
|
Participation and education : action research as citizenship education
|
Hana Červinková
| s. 195-196
|
|
|
Transdisciplinary Seminar on Qualitative Research, Kazimierz Dolny nad Wisłą, 4-6 June 2012
|
Joanna Ostrouch-Kamińska
| s. 197-198
|
|
|
XXI Democracy and Diversity Institute, Wrocław, 9-25 lipca 2012 r.
|
Anna Jakubowska
| s. 199-200
|
|
|
XXVI Letnia Szkoła Młodych Pedagogów, Supraśl, 17-22 września 2012 r.
|
Anna Jakubowska
Izabela Serafin
Monika Taras
| s. 201-204
|
|
|
Relacje, etyczność, polityka edukacyjna : wrażliwe punkty współczesnej pedagogiki : (na podstawie doniesień z obszaru hiszpańskiego oraz iberoamerykańskiego, "Estudios Sobre Educación", nr 17, grudzień 2009)
|
Katarzyna Szymala
| s. 207-212
|
|
|