Wstęp : czyli filmu dokumentalnego przypadki
|
Aleksandra Drzał-Sierocka
| s. 4-5
|
|
|
Nie tylko dla intelektualistów w rozciągnietych swetrach… : Z Arturem Liebhartem o kinie dokumentalnym
|
Aleksandra Drzał-Sierocka
Artur Liebhart
| s. 6-12
|
|
|
Między dokumentalnym ujęciem a kreacją : Dokufilmy Pier Paolo Pasoliniego
|
Piotr Kletowski
| s. 121, 28-48
|
|
|
Youtube.Doc : Dokument otwarty na wpisy amatorów
|
Weronika M. Lewandowska
| s. 120, 50-57
|
|
|
Nowy serial : Między Dogmą a technikami filmu dokumentalnego
|
Jakub Ryszkiewicz
| s. 121, 58-64
|
|
|
Trudna sprawa z docusoap : czyli patologia życia codziennego
|
Justyna Bucknall-Hołyńska
| s. 122, 66-75
|
|
|
Jan Komasa, Greg Zglinski, Leszek Dawid, Bartosz Konopka : Dokumentalne osiągnięcia docenionych filmowców
|
Dominika Gwit
| s. 122, 76-84
|
|
|
Antropolog jako dokumentalista zaangażowany : O wrocławskiej grupie Cinema Albert Production
|
Iwona Morozow
| s. 123, 86-97
|
|
|
Food documentary jako oręż żywieniowych aktywistów : O metodach prezentacji światopoglądu w filmach Super Size Me oraz Food, Inc.
|
Aleksandra Drzał-Sierocka
| s. 123, 98-107
|
|
|
Street art : w świetle teorii autonomicznej sztuki Clementa Greenberga
|
Małgorzata Kowalewska
| s. 108-118, 123
|
|
|
Patrząc wstecz : Współczesny dokument wobec PRL‑u
|
Julia Banaszewska
Karol Jachimek
| s. 120, 14-27
|
|
|